Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

A Relational View on IT Outsourcing

Nyelv NémetNémet
Könyv Kemény kötésű
Könyv A Relational View on IT Outsourcing Stefan Blumenberg
Libristo kód: 01915909
Kiadó ibidem, november 2008
Sound contracts are an obvious necessity for an IT outsourcing relationship, but they are by far not... Teljes leírás
? points 112 b
17 590 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Large Dam Dilemma Pu Wang / Puha kötésű
common.buy 24 164 Ft
Leitfaden Kommunale Rechnungsprufung in Niedersachsen Berta Diekhaus / Puha kötésű
common.buy 33 125 Ft
Jerusalem Delivered Torquato Tasso / Puha kötésű
common.buy 18 845 Ft
Kreditwirtschaftliche Wertermittlungen Fritz Pohnert / Puha kötésű
common.buy 26 299 Ft
In Between Angels and Animals Emily Cullen / Puha kötésű
common.buy 6 685 Ft

Sound contracts are an obvious necessity for an IT outsourcing relationship, but they are by far not the only prerequisite for achieving a truly successful relationship. Companies that establish successful outsourcing implement active relationship management in order to reach a good relationship quality. However, relationship quality as a central concept in IT outsourcing governance has not been thoroughly analyzed and applied yet, neither in scientific literature nor in practice. Stefan Blumenberg addresses these shortcomings and shows how relationship quality can be measured as a seven-dimensional construct and which are the crucial factors that are required to achieve high-quality relationships. Based on a case study series with 18 banks and their respective IT service providers in Germany, Blumenberg demonstrates that knowledge transfer mechanisms strongly influence relationship quality. Banks with clearly defined contact structures (e.g. retained organizations) and knowledge transfer mechanisms for exchanging implicit and explicit knowledge (e.g. trainings, job rotation) exhibit a good relationship quality and, as a result, achieve a successful outsourcing relationship.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés A Relational View on IT Outsourcing
Nyelv Német
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 174
EAN 9783898219969
Libristo kód 01915909
Kiadó ibidem
Súly 352
Méretek 210
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása