Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Abercrombie & Fitch. Marketing Analysis

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Abercrombie & Fitch. Marketing Analysis Phillip Weber
Libristo kód: 01631501
Kiadó Grin Verlag, augusztus 2010
This report does not claim to be a complete analysis of Abercrombie & Fitch Co, but it provides a ge... Teljes leírás
? points 46 b
8 034 Ft -9 %
7 248 Ft
Beszállítói készleten Küldés 9-11 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Tesařské spoje Manfred Gerner / Puha kötésű
common.buy 4 470 Ft
Sankarea Vol. 4 Mitsuru Hattori / Puha kötésű
common.buy 3 717 Ft
Why I Hate Abercrombie & Fitch Dwight A. McBride / Puha kötésű
common.buy 14 280 Ft
Jerome Robbins Deborah Jowitt / Puha kötésű
common.buy 12 868 Ft
Leveraging the Universe Mike Dooley / Puha kötésű
common.buy 5 635 Ft

This report does not claim to be a complete analysis of Abercrombie & Fitch Co, but it provides a general overview of the situation of the company. It looks at internal and external factors using marketing tools like PEST- or SWOT-analysis. Because of the better data situation it focuses on the US market.§General Information§Abercrombie & Fitch Co. (A&F) is a stock exchange listed clothes company. In its 1,125 shops it sells high quality casual clothes, personal care items and accessories for men, women and kids. It consists of the brands Abercrombie & Fitch, Abercrombie, Hollister and RUEHL. Its headquarter is located in Albany Ohio (USA) since 2001.(Abercrombie & Fitch, 2009).§In 1892 David Abercrombie opened a shop called Abercrombie & Co which§specialized in camping equipment. In 1904 Ezra Fitch joined the company and the name was changed to Abercrombie & Fitch (Pitzke1, 2007).§With a change in the management in 1992 Abercrombie & Fitch repositioned itself in the market shifting its main focus on young and casual lifestyle fashion with the main target group being 18 to 22 year-old college students, male and female.§With the brand Abercrombie launched in 1998 the Company extended its business and tried to reach boys and girls between seven and fourteen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Abercrombie & Fitch. Marketing Analysis
Szerző Phillip Weber
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 28
EAN 9783640582846
ISBN 3640582845
Libristo kód 01631501
Kiadó Grin Verlag
Súly 45
Méretek 140 x 216 x 2
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása