Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Acceptance of SMS Advertising

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Acceptance of SMS Advertising Alexander Muk
Libristo kód: 06818131
Kiadó VDM Verlag Dr. Mueller E.K., november 2008
As consumers adopt new communication technologies, §advertisers rely less on using traditional media... Teljes leírás
? points 138 b
21 625 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Boys, Boyz, Bois Keith Harris / Puha kötésű
common.buy 27 661 Ft
Discover Joel Comiskey / Puha kötésű
common.buy 4 546 Ft
Terminal Ballistics Malcolm John Dodd / Kemény kötésű
common.buy 138 168 Ft
Penruddock of the White Lambs Samuel Harden Church / Puha kötésű
common.buy 10 395 Ft
Re-Imagining Mary Mariann Burke / Puha kötésű
common.buy 13 888 Ft
Aktive Galaxien Hans Elsässer / Puha kötésű
common.buy 30 636 Ft
Recent Health Policy Innovations in Social Security Xenia Scheil-Adlung / Puha kötésű
common.buy 18 086 Ft

As consumers adopt new communication technologies, §advertisers rely less on using traditional media as §advertising channels. In recent years, the fast §adoption of Short Message Service (SMS) by mobile §phone users presents a new interactive medium for §advertising. SMS allows advertisers to send text ads §directly to consumers via their mobile phones. The §ubiquity of the mobile phone extends the traditional §media model of time-space. However, little §advertising research has been conducted to examine §consumers' attitudes toward SMS advertising. This §book provides insights into factors thay may §influence consumers' acceptance of SMS advertising §in different cultures. The theoretical model, §formulated based on a combination of aspects of §Ajzen and Fishbein's theory of reasoned action with §Rogers' diffusion theory, provides a useful basis §for explaining consumer innovation decisions on §accepting SMS ads. The analysis helps advertisers §understand the usefulness and viability of SMS as an §advertising vehicle and how SMS can be included in §the promotional mix to achieve more optimal results. As consumers adopt new communication technologies, §advertisers rely less on using traditional media as §advertising channels. In recent years, the fast §adoption of Short Message Service (SMS) by mobile §phone users presents a new interactive medium for §advertising. SMS allows advertisers to send text ads §directly to consumers via their mobile phones. The §ubiquity of the mobile phone extends the traditional §media model of time-space. However, little §advertising research has been conducted to examine §consumers'' attitudes toward SMS advertising. This §book provides insights into factors thay may §influence consumers'' acceptance of SMS advertising §in different cultures. The theoretical model, §formulated based on a combination of aspects of §Ajzen and Fishbein''s theory of reasoned action with §Rogers'' diffusion theory, provides a useful basis §for explaining consumer innovation decisions on §accepting SMS ads. The analysis helps advertisers §understand the usefulness and viability of SMS as an §advertising vehicle and how SMS can be included in §the promotional mix to achieve more optimal results.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Acceptance of SMS Advertising
Szerző Alexander Muk
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 60
EAN 9783639090253
ISBN 363909025X
Libristo kód 06818131
Súly 95
Méretek 152 x 229 x 3
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása