Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Account Management Key- Strategic- and Global Account Management

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Account Management Key- Strategic- and Global Account Management Heinz Willand
Libristo kód: 06815056
Kiadó VDM Verlag Dr. Mueller E.K., július 2008
The research project contains three books. §§The first one will give an overview on the current Acco... Teljes leírás
? points 189 b
29 770 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Naučte se investovat Daniel Gladiš / Puha kötésű
common.buy 3 368 Ft
Key Account Management - The Definitive Guide 3e Malcolm McDonald / Puha kötésű
common.buy 21 922 Ft
Key Account Management Peter Cheverton / Puha kötésű
common.buy 22 270 Ft
Key Account Management in Business-to-Business Markets Stefan Wengler / Puha kötésű
common.buy 24 218 Ft
Key Account Management Rolf Bickelmann / Puha kötésű
common.buy 26 357 Ft
Air Pollution Modeling and Its Application XII Sven-Erik Gryning / Puha kötésű
common.buy 94 857 Ft
Successful Key Account Management In A Week Grant Stewart / Puha kötésű
common.buy 5 064 Ft
Account Management - Sales 12.5 Ken Langdon / Puha kötésű
common.buy 6 886 Ft

The research project contains three books. §§The first one will give an overview on the current Account management (Key-, Strategic- and Global) literature, which is the basic knowledge for companies who have or planning to establish an account management system. It give an understanding of important subjects for account management such as top management support, the account manager, the account teams and the buyer/seller relationship. §§The second one a survey within the telecom supplier market in Germany, because of a wide implementation of account management. The survey recognize and discuss important issues and provide a broadly defined information requirements structure. §§The third one focuses on interviews conducted within the test and measurement equipment manufacturer market in Germany and identifies the kind of information requirements that are perceived to increase the competitive advantage. Recommendations given for information requirements in such a way that companies can build their account management information system on the ground of the given recommendations. §§A book for every company, top manager, account manager and account management team members.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Account Management Key- Strategic- and Global Account Management
Szerző Heinz Willand
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 176
EAN 9783639056068
ISBN 363905606X
Libristo kód 06815056
Súly 245
Méretek 152 x 229 x 10
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása