Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Adaptive Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Adaptive Marketing Norman Johnston
Libristo kód: 09275396
Kiadó PALGRAVE MACMILLAN, szeptember 2015
Adaptive Marketing is a new approach to leveraging real-time data that enables organizations to rapi... Teljes leírás
? points 76 b
12 565 Ft -4 %
11 965 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


China's War Reporters Parks M. Coble / Kemény kötésű
common.buy 22 078 Ft
HERBS SPICES Jill Norman / Kemény kötésű
common.buy 14 120 Ft
Tucker's People Ira Wolfert / Puha kötésű
common.buy 8 381 Ft
Multiscale Signal Analysis and Modeling Xiaoping Shen / Puha kötésű
common.buy 42 868 Ft
IT-unterstutztes Wissensmanagement Martin Zithier / Puha kötésű
common.buy 25 521 Ft
Listening to China's Cultural Revolution Laikwan Pang / Kemény kötésű
common.buy 43 482 Ft
Lacey's Room Candy-Momma / Puha kötésű
common.buy 8 114 Ft
Engaged Teaching in Theology and Religion Renee K. Harrison / Kemény kötésű
common.buy 43 482 Ft

Adaptive Marketing is a new approach to leveraging real-time data that enables organizations to rapidly change to become more competitive and successful. Such accelerated change is more imperative than ever, particularly as both large organizations and small agile companies are using the internet and the information it generates to quickly evolve their marketing efforts to drive up customer relevance and proximity, all leading to better business results. As Kodak or Borders can tell you, not adapting can lead to disastrous if not fatal results. For marketers, this new accelerated, two-way digital data flow brings remarkable opportunities, as well as threats. While some marketers will be overwhelmed by the coming data tsunami, others will capitalize on it to quickly become more relevant to consumers and faster and more effective than their competition. Take for example Kimberly-Clark. The Kleenex marketing team now uses real-time Google data on flu related searches to identify locations of upcoming flu outbreaks and then use this information to instantly adapt their advertising and media plans to target locations with a higher need for tissues. With such practices increasingly common, for most companies Adaptive Marketing is not a luxury. Instead it's a critical organizational model that will determine whether your company survives. This book will give you guidance on how to adopt an Adaptive Marketing model to ensure you are not only prepared for this new data world, but also winning against both traditional competitors and new disrupters. This book provides you with both practical guidance and real-life examples on how some of the world's most successful companies and brands are driving fundamental changes to the way they approach marketing.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Adaptive Marketing
Szerző Norman Johnston
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 225
EAN 9781137462923
ISBN 1137462922
Libristo kód 09275396
Súly 508
Méretek 161 x 244 x 23
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása