Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kedves Vásárlóink! Szeretnénk felhívni szíves figyelmüket, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk a mai napon korlátozottan működik: 08.00-10.00 között valamint 12.00-14.00 között. Elérhetnek minket e-mailben is az [email protected] e-mail címen. Megértésüket köszönjük.

Advertising and Satirical Culture in the Romantic Period

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Advertising and Satirical Culture in the Romantic Period John Strachan
Libristo kód: 02048886
Kiadó Cambridge University Press, december 2007
Advertising, which developed in the late eighteenth century as an increasingly sophisticated and wid... Teljes leírás
? points 362 b
56 862 Ft
Beszállítói készleten Küldés 19-25 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Hebrejské zkratky Iveta Cermanová / binding.
common.buy 1 571 Ft
How To Be Gay David M. Halperin / Puha kötésű
common.buy 10 380 Ft
All New X-men Vol. 6: The Ultimate Adventure Brian Michael Bendis / Puha kötésű
common.buy 5 960 Ft
geht doch nicht! Gabriele Kirchhoff / Puha kötésű
common.buy 7 943 Ft
Chinese Potter Margaret Medley / Puha kötésű
common.buy 11 195 Ft
Aufbruch nach Utopia Stefan Wolle / Kemény kötésű
common.buy 10 631 Ft
erzieherische Bedeutung der Kulturguter Bruno Bauch / Puha kötésű
common.buy 8 099 Ft
hamarosan
English Theatre in Transition James Woodfield / Kemény kötésű
common.buy 22 063 Ft
Computational Intelligence De-Shuang Huang / Puha kötésű
common.buy 42 868 Ft
Baby Monkey's Bananas Fante version Beverley Burkett / Puha kötésű
common.buy 2 467 Ft
Analog Filters in Nanometer CMOS Heimo Uhrmann / Kemény kötésű
common.buy 47 761 Ft
Matrix Analysis Of Framed Structures James M. Gere / Kemény kötésű
common.buy 163 357 Ft
Tacitus: Histories Book II Tacitus / Kemény kötésű
common.buy 66 441 Ft

Advertising, which developed in the late eighteenth century as an increasingly sophisticated and widespread form of brand marketing, would seem a separate world from that of the 'literature' of its time. Yet satirists and parodists were influenced by and responded to advertising, while copywriters borrowed from the wider literary culture, especially through poetical advertisements and comic imitation. This 2007 study to pays sustained attention to the cultural resonance and literary influences of advertising in the late eighteenth and early nineteenth centuries. John Strachan addresses the many ways in which literary figures including George Crabbe, Lord Byron and Charles Dickens responded to the commercial culture around them. With its many fascinating examples of contemporary advertisements read against literary texts, this study combines an intriguing approach to the literary culture of the day with an examination of the cultural impact of its commercial language.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Advertising and Satirical Culture in the Romantic Period
Szerző John Strachan
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2007
Oldalszám 370
EAN 9780521882149
ISBN 0521882141
Libristo kód 02048886
Súly 712
Méretek 162 x 234 x 23
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása