Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Advertising Fashion Brands to the UK Ethnic Market

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Advertising Fashion Brands to the UK Ethnic Market Simren Matharu
Libristo kód: 06839717
Kiadó VDM Verlag, március 2011
This research aims to find out if ethnic minorities who are born in the UK are influenced by fashion... Teljes leírás
? points 138 b
21 578 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Kona Heat Gregory Kishel / Puha kötésű
common.buy 6 057 Ft
Dienstleistungsinnovationen Christian Linder / Puha kötésű
common.buy 19 443 Ft
Frankreich-Jahrbuch 1997 Deutsch-Französisches Institut / Puha kötésű
common.buy 30 568 Ft
Ransom of Love LACY JOANNA / Puha kötésű
common.buy 6 700 Ft
On Lincoln / Puha kötésű
common.buy 11 753 Ft
Softwares of Positive Thinking Praveen Verma / Puha kötésű
common.buy 2 386 Ft
Killers / Puha kötésű
common.buy 13 320 Ft
Breast Cancer Nutrition René Smalberger / Puha kötésű
common.buy 23 331 Ft

This research aims to find out if ethnic minorities who are born in the UK are influenced by fashion brand adverts using different ethnic models. The research aimed to identify whether branded labels are a crucial influential factor in fashion purchasing and if so how influential to ethnic consumers are they. The results capture the motivations, feelings and perceptions, justifying ethnic consumer purchase behavior. It was important for the researcher to gain attitudes towards current and future representation of ethnic minorities represented in fashion advertisements in order to establish ethnic advertising for fashion brands in terms of ethnic consumers considering these brands. This subject illustrates the importance that ethnic identity and culture of the respondents play a key role in the ethnic consumer behaviour towards fashion brand advertising. The findings highlight key areas that fashion companies could gain if they understood different ethnic groups to give them a competitive edge over other brands and satisfy the needs of the British ethnic demographic in the UK.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Advertising Fashion Brands to the UK Ethnic Market
Szerző Simren Matharu
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 116
EAN 9783639330021
ISBN 3639330021
Libristo kód 06839717
Kiadó VDM Verlag
Súly 190
Méretek 230 x 154 x 8
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása