Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

African Americans and Mass Media

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv African Americans and Mass Media Richard T. Craig
Libristo kód: 09020465
Kiadó Lexington Books, január 2015
African Americans and Mass Media explores the relationship among the lack of media ownership diversi... Teljes leírás
? points 348 b
54 803 Ft
Beszállítói készleten Küldés 19-25 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Labour Relations in South Africa Hanneli Bendeman / Puha kötésű
common.buy 46 830 Ft
Der Tag, an dem Sybille verschwand Mascha M. Fisch / Puha kötésű
common.buy 5 628 Ft
Calvin and World Mission / Puha kötésű
common.buy 12 504 Ft

African Americans and Mass Media explores the relationship among the lack of media ownership diversity, political and economical influences, and policy development influencing media ownership. Richard T. Craig addresses the concern of growing media monopolies and the decline in minority media ownership since the passing of the Telecommunications Act of 1996. Focusing the policy argument on this act and the deregulation of media ownership, this book explores the jeopardy of diminished ethnic media ownership, as well as the influence on content. Observing Black Entertainment Television in the last five years of African American ownership and the first five years of conglomerate ownership-paralleling the first decade after the Telecommunications Act was passed-the book gives particular attention to the changes made to information programming on the network. Craig asserts despite the overwhelming presence of African Americans holding executive positions with the network, Viacom, BET's current owner, influences the networks programming and relegates the cultural identity of the network to profit interests. BET is observed as a case study reflective of the importance ethnic media and perspectives reflective of cultural ethnic identities, targeting ethnic audiences. The book chronicles the significance of ethnic media, drawing particular attention to African American media in the United States, and advocates for increased communication policy development bolstering minority ownership.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés African Americans and Mass Media
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 138
EAN 9780739191262
Libristo kód 09020465
Súly 317
Méretek 152 x 229 x 14
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása