Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Air Force Media Use and Conformance with Media Richness Theory

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Air Force Media Use and Conformance with Media Richness Theory Heather L Adams
Libristo kód: 08241177
Kiadó Biblioscholar, november 2012
Communication has become a major aspect of a manager's job. When communicating, they are faced with... Teljes leírás
? points 150 b
23 567 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Soul Conquers Wiederhold / Puha kötésű
common.buy 8 207 Ft
Lost Explorer, an Australian Story. James Francis Hogan / Puha kötésű
common.buy 13 571 Ft
Family and Public Life in Brescia, 1580-1650 Joanne M. Ferraro / Kemény kötésű
common.buy 20 352 Ft
Avenger Rise C.J. Night / Puha kötésű
common.buy 8 001 Ft
Past Echoes Derek J. Byrne / Puha kötésű
common.buy 4 566 Ft
Infant and Family in the Twenty-First Century Joao Gomes-Pedro / Puha kötésű
common.buy 30 644 Ft
Vanished Messenger E Phillips Oppenheim / Puha kötésű
common.buy 6 921 Ft

Communication has become a major aspect of a manager's job. When communicating, they are faced with many choices of what media to use--some include face-to-face, telephone, e-mail, or written. Managerial effectiveness can improve if managers make appropriate media choices. Thus, it is important to study how Air Force managers perceive media and what kind of choices they are making based on those perceptions. Media Richness Theory suggests that media choices are affected by content reasons, situational reasons, and symbolic reasons. This study examined Air Force managers and found they conform highly with Media Richness Theory in their media choices. Their perceptions of media richness also closely agreed with MRT. However, higher level managers did not conform better than lower level managers as MRT would suggest. This study supports Media Richness Theory and the model used to apply it. The results indicate that Air Force managers are making effective media choices. This gives implications for using newer media such as e-mail and creating policy for such media which is a paramount issue today.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Air Force Media Use and Conformance with Media Richness Theory
Szerző Heather L Adams
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 54
EAN 9781288285839
ISBN 9781288285839
Libristo kód 08241177
Kiadó Biblioscholar
Súly 113
Méretek 189 x 246 x 3
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása