Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Assessing the Different Roles of Marketing Theory and Practice in the Jaws of Economic Uncertainty

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Assessing the Different Roles of Marketing Theory and Practice in the Jaws of Economic Uncertainty Harlan E. Spotts
Libristo kód: 05338647
Kiadó Springer International Publishing AG, november 2014
This volume includes the full proceedings from the 2004 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Co... Teljes leírás
? points 408 b
65 613 Ft -2 %
63 845 Ft
Beszállítói készleten Küldés 11-13 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Second Person Queer Lawrence Schimel / Puha kötésű
common.buy 6 555 Ft

This volume includes the full proceedings from the 2004 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in Vancouver, Canada, entitled Assessing the Different Roles of Marketing Theory and Practice in the Jaws of Economic Uncertainty . It include papers aimed to create awareness of the issues, trends, and advances associated with current marketing theories and practices.§§Founded in 1972, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy s flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review . Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.§

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Assessing the Different Roles of Marketing Theory and Practice in the Jaws of Economic Uncertainty
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 353
EAN 9783319118444
ISBN 3319118447
Libristo kód 05338647
Súly 1152
Méretek 216 x 278 x 24
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása