Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Avatars at Work and Play

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Avatars at Work and Play Ralph Schroeder
Libristo kód: 01416346
Kiadó Springer-Verlag New York Inc., február 2006
Avatars at Work and Play brings together contributions from leading social scientists and computer s... Teljes leírás
? points 467 b
73 281 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-14 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Škola v prírode v materskej škole Iveta Feketeová / Puha kötésű
common.buy 6 947 Ft
Bryce Canyon National Park National Geographic Maps / Térkép
common.buy 5 130 Ft
Well-Being Marc H Bornstein / Puha kötésű
common.buy 31 081 Ft
Explaining Social Behavior Jon Elster / Kemény kötésű
common.buy 37 667 Ft
Plant Metabolic Networks Jörg Schwender / Kemény kötésű
common.buy 74 531 Ft
Abschussfahrt - Vier ist einer zu voll, 1 Blu-ray Ana De Mier Y Ortu?o / Blu-ray
common.buy 5 005 Ft
Burning Dislike Martin Sanchez-Jankowski / Puha kötésű
common.buy 14 898 Ft
The Science of Composting, 3 Teile Marco de Bertoldi / Kemény kötésű
common.buy 141 588 Ft
Field Models in Electricity and Magnetism Paolo Di Barba / Kemény kötésű
common.buy 47 656 Ft

Avatars at Work and Play brings together contributions from leading social scientists and computer scientists who have conducted research on virtual environments used for collaboration and online gaming. They present a well-rounded and state-of-the-art overview of current applications of multi-user virtual environments, ranging from highly immersive virtual reality systems to internet-based virtual environments on personal computers. The volume is a follow-up to a previous essay collection, The Social Life of Avatars , which explored general issues in this field. This collection goes further, examining uses of shared virtual environments inpractical settings such as scientific collaboration, distributed meetings, building models together, and others. It also covers online gaming in virtual environments, which has attracted hundreds of thousands of users and presents an opportunity for studying a myriad of social issues. Covering both work and play , the volume brings together issues common to the two areas, including:What kind of avatar appearance is suitable for different kinds of interaction? How best to foster collaboration and promote usable shared virtual spaces? What kinds of activities work well in different types of virtual environments and systems?

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása