Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Bare Knuckle Customer Service

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Bare Knuckle Customer Service Chris Norton
Libristo kód: 08840917
Kiadó Rethink Press, november 2012
"Customer service has been central to Dell's success - this book is packed with practical techniques... Teljes leírás
? points 67 b
10 536 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Husch, husch, der schönste Vokal entleert sich Meret Oppenheim / Puha kötésű
common.buy 5 880 Ft
Ekonometrika Borodachev Sergey / Puha kötésű
common.buy 21 625 Ft
Metrolingualism Alastair Pennycook / Puha kötésű
common.buy 28 557 Ft
American Music Patricia Falanga / Puha kötésű
common.buy 8 114 Ft

"Customer service has been central to Dell's success - this book is packed with practical techniques and proven insights for improving performance." - Michael Dell, CEO, Dell When You Get This One Thing Right You'll Literally Obliterate The Competition... How you treat your customers and what you do to keep them coming back for more will have the biggest impact on your bottom line. Get the service right and you'll benefit from lower future sales costs and increased market share as the 'good word' spreads. Get it wrong though and you can kiss goodbye to future business success as ever more sophisticated and demanding customers take their money elsewhere. With this in mind 'Bare Knuckle' persuasion expert Simon Hazeldine has joined forces with savvy customer service veteran Chris Norton to show you how to transform your organisation into a world beating customer led cash machine. Drawing on their own hard-won experience and modeling the best customer service principles today, Simon and Chris strip customer service back to the bone giving you the essential tools you really need to become your customers' true champion. Inside you will learn... * How To Find Out What Your Customers Really Want * The Right Way To Build A Customer Service Culture * How To Implement A Customer Service Strategy * The Bare Knuckle Customer Service Model * How To Benefit From Customer Complaints * What Customer Relationship Management Really Does * How To Set Up & Run A World Class Call Centre * The 5 Most Stupid Things To Say To A Customer * ...and much more

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Bare Knuckle Customer Service
Szerző Chris Norton
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 208
EAN 9781781330012
ISBN 9781781330012
Libristo kód 08840917
Kiadó Rethink Press
Súly 254
Méretek 141 x 216 x 12
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása