Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kedves Vásárlóink! Szeretnénk felhívni szíves figyelmüket, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk a mai napon korlátozottan működik: 08.00-10.00 között valamint 12.00-14.00 között. Elérhetnek minket e-mailben is az [email protected] e-mail címen. Megértésüket köszönjük.

Brand Assets

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Brand Assets Tony Tollington
Libristo kód: 04886017
Kiadó John Wiley & Sons Inc, április 2002
Can a brand qualify as an asset? Intangible assets are by their very nature difficult to value. Much... Teljes leírás
? points 373 b
58 609 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Space-Time Wireless Systems H. BölcskeiD. GesbertC. B. PapadiasA.-J. van der Veen / Puha kötésű
common.buy 37 708 Ft
Story of Mankind Hendrik Willem Van Loon / Puha kötésű
common.buy 15 127 Ft
Speech Separation by Humans and Machines P. Divenyi / Kemény kötésű
common.buy 47 761 Ft
Syntax of Silence Jason Merchant / Kemény kötésű
common.buy 33 716 Ft
hamarosan
Spanish for Policing Arthur Natella / Puha kötésű
common.buy 10 616 Ft

Can a brand qualify as an asset? Intangible assets are by their very nature difficult to value. Much confusion has existed over the classification of brands as assets and it has often been the case that purchased brands (brands with a firm value attached to them) have been included on balance sheets. However, those brands nurtured and developed by the company have not, despite their obvious importance to a company's trade. In this book Tony Tollington exposes the inconsistencies with the valuation of brands. He looks at new approaches to the definition of brands and other intangibles as assets that allows them to be separated and valued in their own right, independently from the physical business of the company itself. This book demonstrates practical ways forward to achieve realistic valuation of such assets within the current age.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Brand Assets
Szerző Tony Tollington
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2002
Oldalszám 158
EAN 9780470844236
ISBN 047084423X
Libristo kód 04886017
Súly 422
Méretek 172 x 250 x 14
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása