Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Brand New: Solving the Innovation Paradox--How Gre at Brands Invent and Launch New Products, Services , and Business Models

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Brand New: Solving the Innovation Paradox--How Gre at Brands Invent and Launch New Products, Services , and Business Models Michael Maddock
Libristo kód: 04359884
Kiadó John Wiley & Sons Inc, május 2011
Brand New's revolutionary innovation process is a proven road map you can put to work immediately to... Teljes leírás
? points 69 b
13 275 Ft -19 %
10 749 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Lindsey Stirling, 1 Audio-CD (Deluxe Edt.) Lindsey Stirling / Audio CD
common.buy 4 596 Ft
Autonomy, Oppression, and Gender Andrea Veltman / Puha kötésű
common.buy 28 368 Ft
Let's Talk About Sex, Habibi / Puha kötésű
common.buy 6 103 Ft
Year in a Lancashire Garden Henry A. Bright / Puha kötésű
common.buy 14 265 Ft
Who Is Sleeping in Aunty's Bed? Kathy Stinson / Puha kötésű
common.buy 3 199 Ft
Don't Look Back Phil Servary / Puha kötésű
common.buy 6 027 Ft

Brand New's revolutionary innovation process is a proven road map you can put to work immediately to create successful new products, services, and business models. Written by leading innovation practitioners, and the coauthor of the bestseller Customers for Life, the authors of this tightly focused, highly entertaining book have nailed the issue perfectly when it comes to successfully introducing anything new. Research shows people like new products and services. Indeed they go out of their way to try to find them. Yet companies are truly terrible at providing new products and services that meet these customers' needs. Why are companies so bad at giving customers what they want? Because they lack a simple proven process that makes sure innovation occurs efficiently time after time. No one knows this better than Mike Maddock and his team at Maddock Douglas, the Agency of Innovation,(t) which has worked closely with more than a quarter of Fortune 100. To solve the innovation paradox, Maddock explains the process his team has used to help the world's best companies and shows you how to* Find needs and opportunity in the marketplace* Come up with significant market insights* Create compelling communication (using the actual words your customers use) to convince people to try your new creation What has worked for some of the world's most successful companies, when it comes to innovation, will work for you. Start putting the lessons of Brand New to work for you...before the competition does.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Brand New: Solving the Innovation Paradox--How Gre at Brands Invent and Launch New Products, Services , and Business Models
Szerző Michael Maddock
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 240
EAN 9780470643594
ISBN 0470643595
Libristo kód 04359884
Súly 368
Méretek 155 x 227 x 22
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása