Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Brand Orientation in Der Ernahrungsindustrie

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Brand Orientation in Der Ernahrungsindustrie Matthias Schramm
Libristo kód: 07087103
Kiadó Deutscher Universitats-Verlag, október 2004
Genossenschaften zählen zu den wichtigsten Nahrungsmittelproduzenten der deutschen Ernährungsindustr... Teljes leírás
? points 181 b
28 434 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 13-16 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Gantz Omnibus Volume 1 Hiroya Oku / Puha kötésű
common.buy 7 861 Ft
toplistás
The Shaman's Dream Oracle Alberto Villoldo / Kártya
common.buy 9 588 Ft
MOTH PRESENTS STAFF OF THE MOTH / Puha kötésű
common.buy 5 711 Ft
Adventures of a Young Naturalist David Attenborough / Puha kötésű
common.buy 5 445 Ft
hamarosan
Dawn of Onyx Kate Golden / Kemény kötésű
common.buy 9 086 Ft
Rick and Morty: vs. Cthulhu Troy Little / Puha kötésű
common.buy 8 067 Ft
Girl in Red Christina Henry / Puha kötésű
common.buy 4 219 Ft
Atlas mitologii świata Maria Zagnińska / Kemény kötésű
common.buy 4 736 Ft
One Piece - Édition originale - Tome 04 Eiichiro Oda / Puha kötésű
common.buy 4 345 Ft
Transformation Von Banken Rainer Alt / Kemény kötésű
common.buy 22 015 Ft
Masks of Difference David Richards / Puha kötésű
common.buy 20 146 Ft

Genossenschaften zählen zu den wichtigsten Nahrungsmittelproduzenten der deutschen Ernährungsindustrie, und rund ein Drittel aller Lebensmittel werden in Deutschland über genossenschaftlich orientierte Unternehmen abgesetzt. Vielfach handelt es sich um führende Hersteller mit hohen Marktanteilen, die aber bei der Markenführung deutliche Defizite aufweisen. §Auf der Basis der neueren Managementforschung entwickeln Matthias Schramm, Achim Spiller und Torsten Staack Gestaltungsvorschläge zur Schließung der Markenlücke bei Genossenschaften an den Beispielen Milch- und Fleischwirtschaft. Neben institutionenökonomischen und verhaltenswissenschaftlichen Fachansätzen wird eine eigene empirische Untersuchung zum Stand der Markenorientierung in der deutschen Ernährungsindustrie vorgestellt. Damit werden erstmals umfassend die Stärken und Schwächen genossenschaftlicher Markenartikler aufgezeigt. Die Analyse stellt einen wichtigen Beitrag zur Entwicklung eines neuen Managementkonzeptes, der Brand Orientation, dar.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Brand Orientation in Der Ernahrungsindustrie
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2004
Oldalszám 200
EAN 9783824407897
ISBN 3824407892
Libristo kód 07087103
Súly 340
Méretek 148 x 210 x 12
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása