Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Brand Vision

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Brand Vision Taylor
Libristo kód: 04080984
Kiadó John Wiley & Sons Inc, december 2006
David Taylor's third book lifts the lid on why so many brand visioning projects end in failure: an o... Teljes leírás
? points 119 b
18 716 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Instrument Flying Taylor / Kemény kötésű
common.buy 14 246 Ft
Database Development For Dummies Taylor / Puha kötésű
common.buy 13 571 Ft
Dekalog 04 - On East Asian Filmmakers Taylor / Puha kötésű
common.buy 10 913 Ft
Rewiring the Real Taylor / Kemény kötésű
common.buy 40 069 Ft
Rustington Taylor / Puha kötésű
common.buy 7 551 Ft
Anarchy of Stephen and Matilda Taylor / Puha kötésű
common.buy 7 782 Ft
Sanctions as Grand Strategy Taylor / Puha kötésű
common.buy 13 289 Ft
Crystal Reports 2008 For Dummies Taylor / Puha kötésű
common.buy 9 846 Ft
Africa in International Politics Taylor / Puha kötésű
common.buy 28 557 Ft
Zizek and the Media Taylor / Kemény kötésű
common.buy 25 713 Ft

David Taylor's third book lifts the lid on why so many brand visioning projects end in failure: an overly theoretical and complex approach he calls 'strategy tourism'. By contrast, his straightforward, no-nonsense programme will ensure that you end up with an inspiring vision and a hands-on action plan to drive growth. Designed in a highly practical format, brandvision shows how to lead your team on a step-by-step 'visioning journey' that builds engagement, energy and alignment. Powerful tips, tools and tricks help you start applying the principles to your business today: * Searching for true insight: creating a springboard for visioning by using different 'insight catalysts' that cover consumers, markets and competition * The visioning journey: creating a compelling brand purpose, a big idea and a rallying call; combining product 'sausage' and emotional 'sizzle' * Test-driving the vision: bringing the vision to life by exploring it within your business and with consumers * Brand-led business: translating the vision into a business building mix that covers 'hero product' innovation, communication and internal engagement Thought-provoking and irreverent, brandvision demonstrates all the dos and don'ts of brand visioning with many stories of success (and screw-ups) including T-Mobile, Dove, Porsche, Absolut and James Bond. It is an invaluable toolkit for anyone interested in rethinking a brand vision - whatever its shape or size.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Brand Vision
Szerző Taylor
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2006
Oldalszám 286
EAN 9780470028353
ISBN 0470028351
Libristo kód 04080984
Súly 716
Méretek 191 x 241 x 21
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása