Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kedves Vásárlóink! Szeretnénk felhívni szíves figyelmüket, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk a mai napon korlátozottan működik: 08.00-10.00 között valamint 12.00-14.00 között. Elérhetnek minket e-mailben is az [email protected] e-mail címen. Megértésüket köszönjük.

Branding Chinese Mega-Cities - Policies, Practices and Positioning

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Branding Chinese Mega-Cities - Policies, Practices and Positioning
Libristo kód: 04846759
Kiadó Edward Elgar Publishing Ltd, április 2014
This book offers an overview and a theoretical conceptualization of the policies, practices and posi... Teljes leírás
? points 345 b
60 289 Ft -9 %
54 268 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Counselling Couples and Families Charles J. O'Leary / Puha kötésű
common.buy 16 194 Ft
Causes and Consequences of Feelings Leonard Berkowitz / Kemény kötésű
common.buy 34 773 Ft
Baseball Myths Bill Deane / Kemény kötésű
common.buy 32 025 Ft
Constitution of Imperium Ronnie D. Lipschutz / Kemény kötésű
common.buy 64 614 Ft
Ceremonies of the Eucharist Howard E. Galley / Puha kötésű
common.buy 9 858 Ft
Crafting Design in Italy Catharine Rossi / Kemény kötésű
common.buy 77 612 Ft
Buddhism and Postmodern Imaginings in Thailand James Taylor / Kemény kötésű
common.buy 83 444 Ft
Belonging Too Well Miriam Sivan / Puha kötésű
common.buy 17 779 Ft

This book offers an overview and a theoretical conceptualization of the policies, practices and positioning strategies involved in branding Chinese mega-cities. This interdisciplinary book details the economic, cultural and social background of the development of Chinese mega-cities, as well as presenting the mechanisms of governance and urban growth strategies. Therein, the main discussion centres on the contemporary practice of city branding and development in China in relation to the rest of the world. This includes the way stakeholders and actors are engaged in city branding; the 'societal forces' that impact the city branding process; the way cities compete internationally; and how mega-cities build brands to strategically position themselves globally. Scholars and advanced students in areas of business, marketing, geography, political science and urban studies will find this book invaluable. The book will also be of interest to qualified practitioners with responsibilities in city branding and promotion, regional innovation and growth strategies, city planning and city architecture, and those involved in destination marketing and promotion activities.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Branding Chinese Mega-Cities - Policies, Practices and Positioning
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 320
EAN 9781783470327
Libristo kód 04846759
Súly 636
Méretek 156 x 234 x 23
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása