Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Branding im Social Media Marketing

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Branding im Social Media Marketing Maja Benz
Libristo kód: 06835233
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2009
Die Auseinandersetzung mit dem Thema Social Media wird besonders im Bereich Marketing immer wichtige... Teljes leírás
? points 149 b
24 611 Ft -4 %
23 382 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Domains and Demands of School Social Work Practice Michael S. Kelly / Puha kötésű
common.buy 25 255 Ft
Becoming Alive Ryan LaMothe / Kemény kötésű
common.buy 59 223 Ft
Children's Language Keith E. Nelson / Puha kötésű
common.buy 31 169 Ft
Die Wissensordnung Helmut F. Spinner / Puha kötésű
common.buy 26 357 Ft
Community Colleges and STEM Robert T. Palmer / Kemény kötésű
common.buy 92 184 Ft

Die Auseinandersetzung mit dem Thema Social Media wird besonders im Bereich Marketing immer wichtiger und stößt aktuelle Diskussionen an. In diesem Zusammenhang sind spezielle Markennetzwerke und Brand Communities von Bedeutung, die nachhaltige Bindungen zwischen Unternehmen und Kunden ermöglichen. In virtuellen Communities kann der wechselseitige Dialog durch Strategien des Social Media Marketing gefördert werden, um Kundenwünsche zu erkennen. Die vorliegende Arbeit stellt menschliche Bedürfnisse und Nutzungsmotive von Social Media-Plattformen dar, die zur Kundenbindung befriedigt werden müssen. Die Untersuchung von drei unterschiedlichen Brand Communities geht insbesondere auf das Markenbewusstsein ein und betrachtet die Kommunikations- und Interaktionsmöglichkeiten durch Social Media-Anwendungen. Das Ziel der Arbeit ist die Analyse von Erfolgsdeterminanten des Branding im Social Media Marketing. Im Fokus stehen die drei Brand Communities Rezeptwiese (powered by Dr. Oetker), hej IKEA FAMILY Community und Nike+.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Branding im Social Media Marketing
Szerző Maja Benz
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 128
EAN 9783639280432
Libristo kód 06835233
Súly 182
Méretek 150 x 220 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása