Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Bridging Educational Leadership, Curriculum Theory and Didaktik

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Bridging Educational Leadership, Curriculum Theory and Didaktik Michael Uljens
Libristo kód: 16190219
Kiadó Springer International Publishing AG, október 2017
This book is open access under a CC BY 4.0 license. This volume argues for the need of a common grou... Teljes leírás
? points 168 b
26 357 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 13-16 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Numerical Linear Algebra WENDLAND HOLGER / Kemény kötésű
common.buy 46 880 Ft
Seasoned with Grace ESSIE SQUARE / Kemény kötésű
common.buy 13 133 Ft
Sonsuzluga Nokta Hasan Ali Toptas / Puha kötésű
common.buy 7 264 Ft
La sarcelle bleue Rene Bazin / Puha kötésű
common.buy 4 812 Ft
Iceland (Puzzle) Franz Faltermaier / Játék
common.buy 12 016 Ft
TAU BADA John E. Quinlan / Puha kötésű
common.buy 10 410 Ft
Grand Album Amusant Des Saisons SANS AUTEUR / Puha kötésű
common.buy 5 754 Ft
Letters of Marcus Tullius Cicero, Volume II William Melmoth / Puha kötésű
common.buy 15 192 Ft
Bausteine Unterricht Physik Hartmut Schmidt / Puha kötésű
common.buy 5 804 Ft
Battle Royal David W Johnson / Puha kötésű
common.buy 9 026 Ft

This book is open access under a CC BY 4.0 license. This volume argues for the need of a common ground that bridges leadership studies, curriculum theory, and Didaktik. It proposes a non-affirmative education theory and its core concepts along with discursive institutionalism as an analytical tool to bridge these fields. It concludes with implications of its coherent theoretical framing for future empirical research.Recent neoliberal policies and transnational governance practices point toward new tensions in nation state education. These challenges affect governance, leadership and curriculum, involving changes in aims and values that demand coherence. Yet, the traditionally disparate fields of educational leadership, curriculum theory and Didaktik have developed separately, both in terms of approaches to theory and theorizing in USA, Europe and Asia, and in the ways in which these theoretical traditions have informed empirical studies over time. An additional aspect is that modern education theory was developed in relation to nation state education, which, in the meantime, has become more complicated due to issues of 'globopolitanism'. This volume examines the current state of affairs and addresses the issues involved. In doing so, it opens up a space for a renewed and thoughtful dialogue to rethink and re-theorize these traditions with non-affirmative education theory moving beyond social reproduction and social transformation perspectives.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Bridging Educational Leadership, Curriculum Theory and Didaktik
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2017
Oldalszám 474
EAN 9783319586489
ISBN 3319586483
Libristo kód 16190219
Súly 8631
Méretek 155 x 235 x 37
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása