Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Business Model Innovation

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Business Model Innovation Daniela Andreini
Libristo kód: 15730112
Kiadó Springer International Publishing AG, március 2017
This book presents a systematic literature review of 155 published papers on business model innovati... Teljes leírás
? points 358 b
56 205 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 13-16 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


kiárusítás
Seven Stones to Stand or Fall Diana Gabaldon / Kemény kötésű
common.buy 7 122 Ft
"I Love Learning; I Hate School" Susan D. Blum / Puha kötésű
common.buy 6 655 Ft
Dear Child Anne Ryan Dempsey / Puha kötésű
common.buy 7 248 Ft
Apuntes de Estrategia Francis Salazar Pico / Puha kötésű
common.buy 18 654 Ft
Clinical Ocular Prosthetics Keith R. Pine / Puha kötésű
common.buy 48 158 Ft
Orchestral Works Jascha Horenstein / Audio CD
common.buy 6 419 Ft

This book presents a systematic literature review of 155 published papers on business model innovation (BMI). The aim is to identify and integrate the different theoretical perspectives, analytical levels, and empirical contexts in order to deepen understanding of this complex phenomenon. The authors conduct an inductive thematic analysis based on an informal ontological classification that identifies 39 key themes. Within each theme, discussion focuses on thematic patterns, potential inconsistencies and debates, and future directions and opportunities for research.
The book makes a number of significant contributions to the field. First, it offers a deeper understanding of the evolution of research on BMI through an ontological map that identifies the key thematic areas in the literature. Second, a multilevel model is developed that clarifies the concept of BMI by identifying its drivers, contingencies, and outcomes. Third, the authors identify clear and specific directions for further research and offer suggestions on research design, creating an informative road map for the future. The book will be of value both to scholars and researchers and to practitioners.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Business Model Innovation
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2017
Oldalszám 176
EAN 9783319533506
ISBN 3319533509
Libristo kód 15730112
Súly 4144
Méretek 155 x 235 x 16
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása