Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Cause Related Marketing. A substitute for direct donations?

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Cause Related Marketing. A substitute for direct donations? Sebastian Siebert
Libristo kód: 05284423
Kiadó Grin Publishing, december 2013
Master's Thesis from the year 2012 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communic... Teljes leírás
? points 208 b
33 312 Ft -1 %
32 654 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Betty Goes Bananas Steve Antony / Puha kötésű
common.buy 3 724 Ft
Verstörung Thomas Bernhard / Kemény kötésű
common.buy 10 688 Ft
Presidents, Prime Ministers and Chancellors Ludger Helms / Kemény kötésű
common.buy 24 210 Ft
Geschichte Der Haupt- Und Residenzstadt Kassel. Franz Carl Theodor Piderit / Puha kötésű
common.buy 14 795 Ft
Forgotten Genocides Rene Lemarchand / Puha kötésű
common.buy 13 758 Ft
Ready-to-Use Reading Proficiency Lessons & Activities Gary R. Muschla / Puha kötésű
common.buy 11 383 Ft
Belonging Too Well Miriam Sivan / Puha kötésű
common.buy 17 779 Ft

Master's Thesis from the year 2012 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,4, Aston University (Aston Business School), course: Business & Management, language: English, abstract: Despite the vast research on Cause-Related Marketing, little is known about the instrument s potential to substitute direct donations. A company engages in Cause-Related Marketing when it teams up with a cause supporting charity organisation. The similarity with direct donations suggests that cause-marketed products bear the potential to tap the donation market. The present investigation extends prior research by identifying key drivers for purchasing cause-marketed products and its potential to gain access to the market of direct donations (Hypothesis 1). Second, the work tries to assess the geographic implications of a Cause-Related Marketing campaign (Hypothesis 2). The results of Hypothesis 1 indicate that cause-marketed products bear a potential to substitute direct donations. Findings of Hypothesis 2 show that the geographical context of a CRM campaign has implications on the cause supported by a§nongovernmental organisation.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Cause Related Marketing. A substitute for direct donations?
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 150
EAN 9783656559078
ISBN 3656559074
Libristo kód 05284423
Súly 204
Méretek 148 x 210 x 9
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása