Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Celebrity Endorsement Impact on Brand Equity,Credibility& Personality

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Celebrity Endorsement Impact on Brand Equity,Credibility& Personality Shoaib Ali
Libristo kód: 06858399
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, november 2011
Celebrity endorsement is considered an effective promotional tool worldwide, yet in Pakistan efforts... Teljes leírás
? points 117 b
20 289 Ft -9 %
18 328 Ft
Beszállítói készleten Küldés 9-11 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Interpersonal World of the Infant Daniel N. Stern / Puha kötésű
common.buy 13 823 Ft
Toulky českou minulostí 801-850 collegium / Audio CD
common.buy 4 078 Ft
hamarosan
Tradition, Rationality, and Virtue Thomas D. D'Andrea / Kemény kötésű
common.buy 80 449 Ft
Digital Divide / Puha kötésű
common.buy 30 001 Ft
How to Teach Writing Lyman D Smith / Puha kötésű
common.buy 8 428 Ft
Die Chemische Bindung Hermann Hartmann / Puha kötésű
common.buy 30 568 Ft
L' ENQUETE RUSSE Jean-Francois Parot / Puha kötésű
common.buy 5 083 Ft
Spaced Out Nicola Garmory / Puha kötésű
common.buy 18 107 Ft
Automatisierung Mit Industrierobotern Winfried Rehr / Puha kötésű
common.buy 26 299 Ft
Sozialdemokratie - Ihr Ende Und Ihr Gluck Paul Lensch / Puha kötésű
common.buy 22 407 Ft
Die Landschaft in Gottfried Kellers Prosawerken Otto Luterbacher / Puha kötésű
common.buy 6 856 Ft
Balancing Written History with Oral Tradition Hassimi Oumarou Maiga / Kemény kötésű
common.buy 87 652 Ft
Forms of Desire Edward Stein / Puha kötésű
common.buy 27 600 Ft

Celebrity endorsement is considered an effective promotional tool worldwide, yet in Pakistan efforts to study its effect on promotion and building brand is scarce. Celebrity Endorsement is an effective advertising strategy to endorse the brands. The purpose of this study is to find whether celebrity endorsement is an effective promotional tool to build brand equity, brand credibility and brand personality in case of Beverages Industry of Pakistan. Using responses collected from 125 respondents, different analytical tools like reliability assessment analysis, regression analysis and ANOVA are applied to find the answer of research questions. We find statistically significant relationships between studied variables. The findings of this study shows that Celebrity endorsement has strong impact on brand equity, moderate impact on brand credibility and less significant impact on brand personality. The use of celebrity endorser across the market would allow the economies of scale in promotion and consistency in brand image. This emperical research provides a number of implications for both theory and practice. This study can also enrich the body of knowledge.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Celebrity Endorsement Impact on Brand Equity,Credibility& Personality
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 100
EAN 9783659262173
Libristo kód 06858399
Súly 150
Méretek 150 x 220 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása