Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

China Made

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv China Made Karl Gerth
Libristo kód: 04634489
Kiadó Harvard University, Asia Center, december 2003
In the early twentieth century, China began to import and then to manufacture thousands of consumer... Teljes leírás
? points 155 b
24 260 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Cracking the China Conundrum Yukon Huang / Kemény kötésű
common.buy 20 651 Ft
China's Super Consumers Michael Zakkour / Kemény kötésű
common.buy 8 107 Ft
International Finance: A Practical Perspective Adrian Buckley / Puha kötésű
common.buy 38 089 Ft
Export & Import - Winning in the Global Marketplace Leif Holmvall / Puha kötésű
common.buy 17 644 Ft
International Trade China Philipp Gauß / Puha kötésű
common.buy 18 989 Ft
Made In Britain Evan Davis / Puha kötésű
common.buy 5 065 Ft

In the early twentieth century, China began to import and then to manufacture thousands of consumer goods. These commodities changed the life of millions of Chinese, but the influx of imports and the desires they created threatened many in China. Politicians worried about trade deficits and new consumer lifestyles. Intellectuals, inspired by Western political economy, feared the loss of national sovereignty. And manufacturers wondered how they could survive the flood of inexpensive imports. This book argues that the responses of these groups to the emerging consumer culture helped define and spread modern Chinese nationalism. The growing conceptualization of China as a nation with its own national products influenced consumer culture. Consumerism was fundamental in defining nationalism and nationalism in defining consumerism. The categories "national" and "foreign" were applied to all commodities, creating, in effect, treasonous and patriotic products. The consumption of commodities defined by the concept of nationality not only helped create the idea of "modern China" but also became the primary means by which the Chinese learned to see themselves as citizens of a modern nation.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása