Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

China Made

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv China Made Karl Gerth
Libristo kód: 04634657
Kiadó Harvard University Press, október 2004
Chinese people should consume Chinese products! This slogan was the catchphrase of a movement in ear... Teljes leírás
? points 80 b
12 515 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Die Dynamik Der Verbrennungskraftmaschine Hans Schrön / Puha kötésű
common.buy 36 908 Ft
Come, the Restorer William Goyen / Puha kötésű
common.buy 6 415 Ft
Brow and Upper Eyelid Surgery: Multispecialty Approach Guy G. Massry / Kemény kötésű
common.buy 33 102 Ft
Utilitarianism and Distributive Justice P.J. Kelly / Kemény kötésű
common.buy 75 408 Ft

Chinese people should consume Chinese products! This slogan was the catchphrase of a movement in early twentieth-century China that sought to link consumption and nationalism by instilling a concept of China as a modern nation with its own national products. From fashions in clothing to food additives, from museums to department stores, from product fairs to advertising, this movement influenced all aspects of China's burgeoning consumer culture. Anti-imperialist boycotts, commemorations of national humiliations, exhibitions of Chinese products, the vilification of treasonous consumers, and the promotion of Chinese captains of industry helped enforce nationalistic consumption and spread the message--patriotic Chinese bought goods made of Chinese materials by Chinese workers in factories owned and run by Chinese. In China Made, Karl Gerth argues that two key forces shaping the modern world--nationalism and consumerism--developed in tandem in China. Early in the twentieth century, nationalism branded every commodity as either Chinese or foreign, and consumer culture became the place where the notion of nationality was articulated, institutionalized, and practiced. Based on Chinese, Japanese, and English-language archives, magazines, newspapers, and books, this first exploration of the historical ties between nationalism and consumerism reinterprets fundamental aspects of modern Chinese history and suggests ways of discerning such ties in all modern nations.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés China Made
Szerző Karl Gerth
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2004
Oldalszám 426
EAN 9780674016545
ISBN 0674016548
Libristo kód 04634657
Súly 748
Méretek 153 x 229 x 30
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása