Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kedves Vásárlóink! Szeretnénk felhívni szíves figyelmüket, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk a mai napon korlátozottan működik: 08.00-10.00 között valamint 12.00-14.00 között. Elérhetnek minket e-mailben is az [email protected] e-mail címen. Megértésüket köszönjük.

Coca-Cola - ein chinesischer Mythos?

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Coca-Cola - ein chinesischer Mythos? Nora Frisch
Libristo kód: 06938441
Allgegenwärtig erscheinen in China Werbekreationen für Produkte, die eine kosmopolitische, aufstrebe... Teljes leírás
? points 375 b
58 926 Ft
Beszállítói készleten Küldés 19-25 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére

Allgegenwärtig erscheinen in China Werbekreationen für Produkte, die eine kosmopolitische, aufstrebende Gesellschaft in Szene setzen. Aufgrund der Vermischung des präsenten China-Themas mit Werbeinhalten, kommt bei der Betrachtung von Spots, in denen die Marke China wie durch professionelles Product Placement in den Fokus gerückt wird, die Frage auf, was das eigentliche Zentrum des Interesses darstellt. Die Botschaft des beworbenen Produkts tritt meist zugunsten des emotional weitaus stärker geladenen China-Themas zurück, bzw. wird von reichlich verwendeten Gestaltungselementen im Stil einer allgemeingültigen China-Symbolik überlagert. Dadurch ist kommerzielle von öffentlicher Werbung kaum zu unterscheiden: Während letztere, die dem Zweck der Volkserziehung dient, oft dieselbe China-Symbolik benutzt wie Produktwerbung, um patriotische Gefühle beim Betrachter zu wecken, wird in kommerzieller Werbung dieselbe Chinathematik ebenso inflationär in den Fokus gerückt. Vor den Olympischen Spielen 2008 erreichte die Selbstdarstellung in Form einer Corporate Identity einen neuen Höhepunkt. Das sportliche Großereignis wurde als Anlass genommen, um exzessiv mit und für China zu werben.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Coca-Cola - ein chinesischer Mythos?
Szerző Nora Frisch
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 352
EAN 9783838126999
ISBN 3838126998
Libristo kód 06938441
Súly 517
Méretek 152 x 229 x 20
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása