Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Communicating Research

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Communicating Research A.J. Meadows
Libristo kód: 04495127
Kiadó Emerald Publishing Limited, december 1997
Communicating Research" explores how changing technologies affect academic research practices. The b... Teljes leírás
? points 366 b
57 349 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-14 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Crisis and Leviathan Thomas F Gleed Professor of Business Administration Albers School of Business Robert (Seattle University) Higgs / Puha kötésű
common.buy 9 221 Ft
Contemporary Authors New Revision Series, Volume 183 Amy Elisabeth Fuller / Kemény kötésű
common.buy 248 440 Ft
Degrees of Love Rachel Basch / Puha kötésű
common.buy 8 187 Ft
Der Einfluß des Staates auf den Wettbewerb. Burkhardt Röper / Puha kötésű
common.buy 12 654 Ft
Dictionary of Literary Biography Gale Cengage / Kemény kötésű
common.buy 709 410 Ft
Dead Alive and Busy Alan Shapiro / Puha kötésű
common.buy 12 765 Ft

Communicating Research" explores how changing technologies affect academic research practices. The book begins with the rise of electronic media and fundamental changes in the dissemination of research. It then outlines the problems and concerns of researchers, librarians, and publishers: inadequacies of copyright laws, the rise of interlibrary loan practices, and the unchecked broadcast of working papers. These problems lead to a discussion of research practices across scholarly disciplines and an investigation of the biases and intentions of practitioners. The book includes historical data and observations on the current scene in order to make predictions about the future. "Communicating Research" draws conclusions about the ways that differing norms, such as the differences in the ways chemists and sociologists conduct, write, and publish their research, affect publication trends. The book also looks closely at the efficiency of publication strategies and their effectiveness in reaching the researchers' targeted audiences. Meadows uses two avenues to explore the communication of research findings. One is the medium used to convey the message; the other is the needs of the research community. He offers a solid base of analysis for understanding researchers, their biases, their assumptions about the communication, and the publishers. It explains variations in the reviewing processes for books and journals. It tailors communication and publishing insights for researchers, and offers superior historical information.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Communicating Research
Szerző A.J. Meadows
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 1997
Oldalszám 264
EAN 9780124874152
ISBN 0124874150
Libristo kód 04495127
Súly 582
Méretek 152 x 229 x 19
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása