Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kedves Vásárlóink! Szeretnénk felhívni szíves figyelmüket, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk a mai napon korlátozottan működik: 08.00-10.00 között valamint 12.00-14.00 között. Elérhetnek minket e-mailben is az [email protected] e-mail címen. Megértésüket köszönjük.

Competitive Intelligence and Knowledge Management

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Competitive Intelligence and Knowledge Management Henning Schimpf
Libristo kód: 09257380
Kiadó Anchor Academic Publishing, március 2015
Companies which are active in Competitive Intelligence (CI) face the problem of accessing the employ... Teljes leírás
? points 197 b
31 624 Ft -1 %
30 993 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Burlesque Jane Briggeman / Puha kötésű
common.buy 14 910 Ft
Power of Networking with People Lucky Okome / Puha kötésű
common.buy 5 678 Ft
Everybody Deserves a Good Funeral Sr Dr Michael W Wesley / Puha kötésű
common.buy 7 123 Ft
Battle of Baltimore During the War of 1812 Charles River Editors / Puha kötésű
common.buy 3 317 Ft

Companies which are active in Competitive Intelligence (CI) face the problem of accessing the employees knowledge for specific inquiries. Most of the knowledge and of the intelligence already exists within the company - however, it is not available for the CI-department. This study finds a solution for the problem by taking a view on the inner organization of CI- and knowledge management. It creates a reference framework of strategic knowledge management called the "Knowledge House" and gives the employees a context they can orientate towards. The objective is to actively anchor the strategic cultivation of knowledge in the company which promotes knowledge sharing. Beyond this strategic approach, knowledge sharing from the employees view is outlined. In addition, it is also outlined what preconditions - which go beyond the organizations influence - have to be set to make the employees work in a knowledge sharing- promoting environment.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Competitive Intelligence and Knowledge Management
Szerző Henning Schimpf
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 86
EAN 9783954893843
ISBN 3954893843
Libristo kód 09257380
Súly 134
Méretek 210 x 148 x 8
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása