Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Competitiveness in the Tourism Sector

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Competitiveness in the Tourism Sector Samuelson Wei-Chiang Hong
Libristo kód: 01738048
International tourism is expected to be a major vehicle of economic development in industrializing c... Teljes leírás
? points 304 b
47 656 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 13-16 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Things We Never Got Over Lucy Score / Puha kötésű
common.buy 3 340 Ft
toplistás
Richest Man In Babylon - Original Edition GEORGE S CLASON / Puha kötésű
common.buy 3 214 Ft
toplistás
How Much Land Does A Man Need? Leo Tolstoy / Puha kötésű
common.buy 1 492 Ft
toplistás
Fall of Gondolin J R R Tolkien / Kemény kötésű
common.buy 9 885 Ft
toplistás
Mystical Cats Tarot Lunaea Weatherstone / Kártya
common.buy 10 040 Ft
toplistás
Complete Far Side Gary Larson / Puha kötésű
common.buy 33 612 Ft
False Prince (The Ascendance Series, Book 1) Jennifer A. Nielsen / Puha kötésű
common.buy 3 250 Ft
Witchcraft Therapy Mandi Em / Kemény kötésű
common.buy 4 646 Ft
Europe Central William T. Vollmann / Puha kötésű
common.buy 7 891 Ft
Gua sha Arya Nielsen / Puha kötésű
common.buy 28 996 Ft
Object Compendium / Kemény kötésű
common.buy 24 978 Ft
Honda: The Boy Who Dreamed of Cars Mark Weston / Puha kötésű
common.buy 4 174 Ft
Infinity Courts / Kemény kötésű
common.buy 6 560 Ft

International tourism is expected to be a major vehicle of economic development in industrializing countries in the 21st century, especially for Asia. To generate long-term growth, countries with tourism-based economies must develop strategies for employing their comparative advantages to achieve competitive advantages. However, competitiveness in the tourist industry is multi-dimensional and complex. This study evaluates the competitiveness of the Taiwanese tourism sector by a multi-dimensional framework. The theoretical model proposes that the competitiveness of tourist destinations should be composed of Ricardian comparative advantages (like the conditions of natural endowments and the degree of technological change); Porterian competitive advantages; tourism management, i.e., providing high quality education and job training, public goods, support services and reduced transaction costs to enhance comparative and competitive advantages; and environmental conditions.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása