Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kedves Vásárlóink! Szeretnénk felhívni szíves figyelmüket, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk a mai napon korlátozottan működik: 08.00-10.00 között valamint 12.00-14.00 között. Elérhetnek minket e-mailben is az [email protected] e-mail címen. Megértésüket köszönjük.

Computational Modeling of Visual Attention and Consumer Research

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Computational Modeling of Visual Attention and Consumer Research Milica Milosavljevic
Libristo kód: 06826736
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2008
Consumers are exposed to thousands of marketing messages every day. In such a cluttered environment,... Teljes leírás
? points 149 b
24 611 Ft -4 %
23 382 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Complete Calvin and Hobbes Bill Watterson / Puha kötésű
common.buy 40 557 Ft
toplistás
Healthy Brain, Happy Life Wendy Suzuki / Puha kötésű
common.buy 6 398 Ft
Jak straciłem na giełdzie milion dolarów Paul Jim / Puha kötésű
common.buy 6 212 Ft
Death By Shakespeare Kathryn Harkup / Kemény kötésű
common.buy 9 011 Ft
White Horse King Ben Merkle / Puha kötésű
common.buy 6 700 Ft
Greta Garbo Stefania Ricci / Kemény kötésű
common.buy 20 004 Ft
Signature Verification Marcel Matthey-Doret / Puha kötésű
common.buy 31 154 Ft
hamarosan
Combinatorial Aspect Of Integrable Systems Arkady Berenstein / Kemény kötésű
common.buy 11 135 Ft
Leisure Tony Blackshaw / Kemény kötésű
common.buy 77 747 Ft
Antelope In The Living Room, The Melanie Shankle / Puha kötésű
common.buy 5 522 Ft
Routledge Library Editions: Group Therapy Various / Kemény kötésű
common.buy 295 958 Ft
Analisis de la Conciliacion Laboral María D. Cifuentes Férez / Puha kötésű
common.buy 13 038 Ft
Parabolic Problems Joachim Escher / Kemény kötésű
common.buy 47 761 Ft

Consumers are exposed to thousands of marketing messages every day. In such a cluttered environment, gaining consumers attention becomes increasingly difficult. Overwhelmed by a wealth of information, consumers process much of the visual input only preattentively. The focus of this book is on early visual attention. Specifically, a biologically plausible model of early visual attention is introduced from computational neuroscience. The model's algorithm analyzes the physical characteristics of objects in a visual scene to determine which items are most salient and therefore most likely to attract consumers' early attention. The utility of the model for marketing theory and practice is demonstrated in an online advertising context. Further marketing applications of the model, including print media design, website optimization, video game advertising, and product placement, are discussed.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Computational Modeling of Visual Attention and Consumer Research
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 140
EAN 9783639185799
Libristo kód 06826736
Súly 202
Méretek 151 x 220 x 15
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása