Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Consumer-Driven Innovation in Food and Personal Care Products

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Consumer-Driven Innovation in Food and Personal Care Products S. R. Jaeger
Libristo kód: 10932375
Kiadó Woodhead Publishing, augusztus 2016
Experts from around the world present changes in the global marketplace and developments in research... Teljes leírás
? points 985 b
154 916 Ft
Beszállítói készleten Küldés 9-12 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Das kalte Herz Werner Plumpe / Kemény kötésű
common.buy 11 336 Ft
Amicus Curiae Brian Clary / Puha kötésű
common.buy 6 700 Ft
F-16 Uninhabited Air Combat Vehicles Kenneth E Thompson / Puha kötésű
common.buy 23 619 Ft
Der Würgermeister Charles Frölich / Puha kötésű
common.buy 6 166 Ft
Mining American, Volume 55 Anonymous / Kemény kötésű
common.buy 17 266 Ft
Recueil de Romances (Ed.1788) Sans Auteur / Puha kötésű
common.buy 6 131 Ft
EU and the WTO Joanna Copestick / Kemény kötésű
common.buy 64 760 Ft
Everything Running Book Art Liberman / Puha kötésű
common.buy 7 203 Ft
Kontingenzansatz fur das Entsendemanagement Irina Unger / Puha kötésű
common.buy 27 364 Ft

Experts from around the world present changes in the global marketplace and developments in research methodologies underpinning new product development (NPD) in this essential collection. The business and marketing aspects of NPD, sometimes neglected in books of this type, are addressed alongside methods for product testing.Trends, processes and perspectives in consumer-driven NPD in the food and personal care product industries are addressed in the opening chapters of the book. Specific topics include evolution in food retailing and advances in concept research. Hedonic testing is the focus of the next section. Different viewpoints on consumer research methods and statistics for NPD are reviewed in later chapters. The final part of the book looks towards the future of innovation, covering the implications for NPD of topics such as human genetic variation in taste perception and neuroimaging.Several chapters are not standard scientific articles. Rather they are written records of conversations between two people on a particular topic related to consumer-driven innovation in foods and personal care products. In them the interviewees speak freely about their views and experiences in NPD, providing unique insights.Consumer-driven innovation in food and personal care products will broaden readers’ understanding of the many approaches available to NPD personnel and ways in which they can be used to support innovation activities. Provides expert insight into the changes in the global market place and developments in research methodologies underpinning NPDExamines the business and marketing aspects of NPD, sometimes neglected in books of this type, are addressed alongside methods for product testingChapters review the different viewpoints on consumer research methods and statistics for NPD

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Consumer-Driven Innovation in Food and Personal Care Products
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 704
EAN 9780081014868
ISBN 0081014864
Libristo kód 10932375
Súly 960
Méretek 156 x 234 x 36
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása