Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Consumer Ethnocentrism and Animosity

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Consumer Ethnocentrism and Animosity Saeb Al Ganideh
Libristo kód: 06835669
Kiadó VDM Verlag, augusztus 2010
Developing economies represent the next great opportunity for global growth, and consumers there are... Teljes leírás
? points 219 b
34 426 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Drama, Psychotherapy and Psychosis John Casson / Puha kötésű
common.buy 20 824 Ft
Lexikon Management Rudiger Pieper / Puha kötésű
common.buy 30 568 Ft
Something to Live By Dorothea S. Kopplin / Puha kötésű
common.buy 3 611 Ft
L.O.V.E. Workbook for Women Leslie L. Parrott / Puha kötésű
common.buy 4 862 Ft

Developing economies represent the next great opportunity for global growth, and consumers there are expected to start to enjoy an ever increasing range of foreign products. Most consumers all over the world are familiar with more products and brands as countries all around the world are agreeing on international agreements to remove tariff barriers. However, countries are trying to establish non- tariff barriers to protect their national products. Consumer ethnocentrism appears to be one of the most enduring types of non-tariff barrier. The American wars against Afghanistan in 2001 and against Iraq in 2003 gave raise to anti-American feeling in the Middle East and North Africa. Feelings of animosity (general, military and economic) may lead to reluctance or unwillingness to purchase goods sourced from the aggressor country. Companies which are linked with a country whose military, economic, or political histories are controversial must measure levels of animosity in targeted markets. Perhaps, knowledge of feelings of animosity among consumers in international markets can help marketing managers to develop more effective marketing strategies.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Consumer Ethnocentrism and Animosity
Szerző Saeb Al Ganideh
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 336
EAN 9783639285130
ISBN 3639285131
Libristo kód 06835669
Kiadó VDM Verlag
Súly 494
Méretek 152 x 229 x 19
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása