Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Consumer Perceptions of the Value of Fats in Super Premium Ice Cream

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Consumer Perceptions of the Value of Fats in Super Premium Ice Cream Christian Jehli
Libristo kód: 06827313
Kiadó VDM Verlag, szeptember 2009
This book is about the difference between cream and vegetable fats in Super Premium Ice cream, parti... Teljes leírás
? points 138 b
21 625 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Civil-Military Fabric of Weimar Foreign Policy Gaines Post / Kemény kötésű
common.buy 79 212 Ft
Control de sexo en bovino mediante la utilizacion de anticuerpos Raymundo Rene Rivas Caceres / Puha kötésű
common.buy 13 038 Ft
Beast of God Richard Wood / Puha kötésű
common.buy 11 245 Ft
Comrade Roberts Kenneth Gee / Puha kötésű
common.buy 14 311 Ft

This book is about the difference between cream and vegetable fats in Super Premium Ice cream, particularly with regard to the value attached to these by consumers. The findings throughout the different units of analysis reveal a clear preference (higher perception) for cream instead of vegetable fat in Super Premium Ice cream. One of the major findings of the investigation is that Perceived Value(PV) has been increasingly formed by non-material components, and that very often, higher abstractions are the key to understanding PV. Furthermore, the connections are more important than the elements themselves when it comes to influencing PV. The main values elicited by the analysis are Self Esteem, Belonging, Social Responsibility and Being Swiss. In summary the difference in the evaluation of vegetable fats and cream in Super Premium Ice cream did not stem from the physical attributes of the products themselves, but from elements of higher abstraction that are not visible in the product itself, e.g., origin, production process and conceivability.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Consumer Perceptions of the Value of Fats in Super Premium Ice Cream
Szerző Christian Jehli
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 104
EAN 9783639192094
ISBN 3639192095
Libristo kód 06827313
Kiadó VDM Verlag
Súly 163
Méretek 152 x 229 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása