Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Consumption and Market Society in Israel

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Consumption and Market Society in Israel Kalman Applbaum
Libristo kód: 01258102
Kiadó Taylor & Francis Ltd, február 2004
Over the past two decades, Israel has been remaking itself in line with the commercial models of Wes... Teljes leírás
? points 140 b
22 018 Ft
Beszállítói készleten Küldés 9-12 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


I Am Number Four: The Lost Files Pittacus Lore / Puha kötésű
common.buy 3 916 Ft
Clinical Nutrition 2e Marinos Elia / Puha kötésű
common.buy 29 171 Ft
ČASOVOST A SMRTELNOST III. Ladislav Benyovszky / Könyv
common.buy 1 918 Ft
Případ Marilyn binding.
common.buy 1 495 Ft
Autism Stuart Murray / Kemény kötésű
common.buy 105 237 Ft
hamarosan
Dirty Deeds: Dirty Angels 2 Karina Halle / Puha kötésű
common.buy 4 168 Ft
Connecting Landlocked Developing Countries to Markets Robin Carruthers / Puha kötésű
common.buy 17 316 Ft
Coming of Age of American Business Elisha P. Douglass / Puha kötésű
common.buy 37 708 Ft
Don't Lose Your Patients Herbert S. Strean / Kemény kötésű
common.buy 51 249 Ft
Batch Aqueous-phase Reforming of Lignocellulosic Biomass Mariefel Olarte / Puha kötésű
common.buy 29 770 Ft
Die Mehrheit von Leistungen im Umsatzsteuerrecht Mary Richter / Puha kötésű
common.buy 19 486 Ft
Darfur Lucian Niemeyer / Kemény kötésű
common.buy 9 831 Ft

Over the past two decades, Israel has been remaking itself in line with the commercial models of Western market societies. Nowhere is this trend more evident than in private consumption patterns. Most Israelis crave parity with Western lifestyles - private automobiles, mobile phones, spacious housing fashionably furnished, accessibility to shopping malls and leisure travel abroad. Alongside these new aspirations, internationally branded commodities and franchises such as McDonald's, Office Depot, Benetton, IKEA and Toys 'R' Us increasingly feature in the Israeli landscape, and advertising has emerged as a primary vehicle for persuasion, competition and cultural expression. This book is the first to explore fully the significance of these transformations. The authors show how different groups - kibbutzniks, Israeli Arabs, Ultra-Orthodox Jews, new immigrants and middle-class Israelis - alternately exhibit a suspicion towards and enthusiasm for the enhanced individual freedoms of a consumer market society. Lifestyle consumerism is recognized as an alien import, potentially disruptive of the ethos of communality, common destiny and national purpose. At the same time, because consumption helps unite diverse groups to the greater whole of the nation, the globe, and modernity, it conveys a sense of normalcy and affluence in a time of major social transition and political turmoil.Consumption and Market Society in Israel is not only innovative in its research, but it is a timely contribution to a hotly debated topic.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása