Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kedves Vásárlóink! Szeretnénk felhívni szíves figyelmüket, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk a mai napon korlátozottan működik: 08.00-10.00 között valamint 12.00-14.00 között. Elérhetnek minket e-mailben is az [email protected] e-mail címen. Megértésüket köszönjük.

Contemporary Perspectives on Capital in Educational Contexts

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Contemporary Perspectives on Capital in Educational Contexts Rosusan D. Bartee
Libristo kód: 08811406
Kiadó Information Age Publishing, július 2011
A volume in Contemporary Perspectives on Capital in Educational Contexts Series Editor... Teljes leírás
? points 165 b
26 010 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
The Koala Who Could Rachel Bright / Puha kötésű
common.buy 3 458 Ft
toplistás
French Patisserie Ecole Ferrandi / Kemény kötésű
common.buy 19 199 Ft
toplistás
Therapy Game Restart, Vol. 2 Meguru Hinohara / Puha kötésű
common.buy 4 324 Ft
toplistás
Porsche 924/928/944/968 Glen Smale / Kemény kötésű
common.buy 12 972 Ft
World Of Tom Clancy's The Division Ubisoft / Kemény kötésű
common.buy 12 358 Ft
Tarot: A Guided Workbook Chartwell Books / Puha kötésű
common.buy 4 515 Ft
All the Bright Places Jennifer Niven / Kemény kötésű
common.buy 6 398 Ft
Mysterious Scenes from a Dark Fantasy World PIE International / Puha kötésű
common.buy 12 454 Ft
Journal of the Convention of Virginia Virginia Convention / Kemény kötésű
common.buy 11 306 Ft
Pearls that Shine Hank P Luz / Puha kötésű
common.buy 8 950 Ft
Dead Reign Naomi Anderson / Puha kötésű
common.buy 9 640 Ft
America's Education Deficit and the War on Youth Henry A Giroux / Puha kötésű
common.buy 9 559 Ft

A volume in Contemporary Perspectives on Capital in Educational Contexts Series Editor RoSusan D. Bartee, University of Mississippi The edited volume, Contemporary Perspectives on Capital in Educational Contexts, is timely in its unique and appropriate analyses of the prevailing internal and external dynamics of capital as indicative of the type of currency within institutional structures or the currency among individual stakeholders of education. The intersection of capital and currency emerges similarly and differently within the American compulsory-based system of K-12 and the choice-based system of higher education. More specifically, Contemporary Perspectives on Capital in Educational Contexts disentangles the broader challenges and opportunities of the institution of education and the individuals who comprise. Emerging insights from the analyses provide an informed basis for ascertaining the rules of engagement and means of negotiation for the respective constituencies. With that said, this volume essentially responds to three important questions: 1) What are the tenets of capital and currency in public schools and higher education?; 2 ) How do institutions and individuals navigate those tenets?; and 3) What general and specific implications do capital hold for the educational pipeline and beyond? These questions provide a useful framework for engaging critical conversations about the dynamics of capital while offering perspectives about how to improve the quality of currency in K-12 or colleges and universities. These questions further serve as a basis for eliciting more questions toward the consideration capital as both a conceptual construct and applicable model. Contemporary Perspectives on Capital in Educational Contexts, too, is an expansion of the work of School matters: Why African American students need multiple forms of capital, where Bartee & Brown (2006) examines how the acquisition and possession of capital equips African American students in a highperforming, high-achieving magnet school in Chicago for competitiveness in school-generated and non-school generated activities. Success experienced by the students and the school become associated with the academic rigor and reputation while any shortcomings reflect an inadequate capacity of the school or the student to appropriately engage the other. School matters: Why African American students need multiple forms of capital (2006) further introduces an initial exploration of different forms of capital as producer (improve the status quo through inputs), consumer (participant based upon outputs), and regulator (maintain the status quo through the process) within the educational system. The multifaceted role of capital demonstrates its span of influence for institutional and individual capacities.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Contemporary Perspectives on Capital in Educational Contexts
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 242
EAN 9781617353635
ISBN 9781617353635
Libristo kód 08811406
Súly 374
Méretek 156 x 234 x 13
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása