Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Corporate Identity

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Corporate Identity Anne Schulze
Libristo kód: 06837457
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2009
"Wer gut aussieht, hat es leichter im Leben. Wir alle beurteilen Menschen zuerst nach ihrem äußeren... Teljes leírás
? points 171 b
28 282 Ft -5 %
26 867 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Rai, Volume 4: 4001 A.D. Matt Kindt / Puha kötésű
common.buy 6 396 Ft
Complete Master Key System (Now Including 28 Chapters) Charles F. Haanel / Kemény kötésű
common.buy 8 283 Ft
Land der Väter und Verräter Maxim Biller / Puha kötésű
common.buy 5 802 Ft
Simplicity Weight-loss/ A 21st Century Diet Janet Swendra-Santos / Puha kötésű
common.buy 8 535 Ft
Island War GIFF / Kemény kötésű
common.buy 5 646 Ft
Changing the World, Changing Oneself Belinda Davis / Kemény kötésű
common.buy 64 991 Ft
Paz interior para mujeres muy ocupadas JOAN BORYSENKO / Puha kötésű
common.buy 4 937 Ft
BONES STUDENT PACK JANET GARDNER / Puha kötésű
common.buy 9 305 Ft
Buddhist Teaching of Totality Garma C.C. Chang / Kemény kötésű
common.buy 110 296 Ft
Building Bass Drum Technique Ron Spagnardi / Puha kötésű
common.buy 5 611 Ft

"Wer gut aussieht, hat es leichter im Leben. Wir alle beurteilen Menschen zuerst nach ihrem äußeren Eindruck. Nach ihrer Erscheinung, ihrem Gesicht, ihrer Stimme. ... Was im zwischenmenschlichen Bereich gilt, gilt auch in der Unternehmenskommunikation. Jedes Unternehmen hat ein Profil, eine Persönlichkeit. Und genau diese Persönlichkeit bestimmt maßgeblich den wirtschaftlichen Erfolg oder Misserfolg." (Corbe/Baumann/Borowski, Abruf 2. Dezember 2005) In Zeiten austauschbarer Produkte, zunehmender Konkurrenz, gesättigter Märkte und kritischer werdender Öffentlichkeit wird es für Unternehmen eine immer größere Herausforderung am Markt zu bestehen und sich gegenüber der Konkurrenz zu profilieren. Angesichts dieser Entwicklung ist eine unverwechselbare und individuelle Corporate Identity (CI) für ein Unternehmen unentbehrlich. Die Autorin Anne Schulze vermittelt einführend die theoretischen Grundlagen der CI. Sie bringt dem Leser das Konzept der CI mit seinen Instrumenten näher und stellt die Wichtigkeit dessen heraus. Darauf aufbauend entwirft und realsiert sie ein Corporate Design für ein entstehendes IT-Systemhaus.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Corporate Identity
Szerző Anne Schulze
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 164
EAN 9783639304893
Libristo kód 06837457
Súly 234
Méretek 150 x 220 x 8
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása