Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Creating Value

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Creating Value Laura R. Oswald
Libristo kód: 04534430
Kiadó Oxford University Press, január 2015
In global consumer culture, brands structure an economy of symbolic exchange that gives value to the... Teljes leírás
? points 129 b
20 280 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 17-26 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Bioinformatics Data Skills Vince Buffalo / Puha kötésű
common.buy 19 822 Ft
Deutsche Juden im 20. Jahrhundert Wolfgang Benz / Kemény kötésű
common.buy 4 323 Ft

In global consumer culture, brands structure an economy of symbolic exchange that gives value to the meanings consumers attach to the brand name, logo, and product category. Brand meaning is not just a value added to the financial value of goods, but has material impact on financial markets themselves. Strong brands leverage consumer investments in the cultural myths, social networks, and ineffable experiences they associate with marketing signs and rituals. Creating Value: The Theory and Practice of Marketing Semiotic Research is a guide to managing these investments by managing the cultural codes that define value in a market or consumer segment. The book extends the discussion beyond the basics of semiotics to post-structural debates related to ethnographic performance, multicultural consumer identity, the digitalized consumer, and heterotopic experiences of consumer space. The book invites readers to challenge the current thinking on topics ranging from cultural branding and brand rhetoric to digital media management and service site design. It also emphasizes the role of product category codes and cultural trends in the production of perceived value. Creating Value explains theory in language that is accessible to academics and students, as well as research practitioners and marketers. By applying semiotics to the everyday world of the marketplace, the book makes sense of the semiotics discipline, which is often mystified by technical jargon and hair-splitting debate in the academic literature. The book also provides practitioners and professors with a practical guide to the methods used in semiotic research across the marketing mix.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása