Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Creative Product Design

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Creative Product Design Margaret Bruce
Libristo kód: 04895452
Kiadó John Wiley & Sons Inc, november 2000
Achieving commercial success through innovation is highly desirable, but difficult to achieve in pra... Teljes leírás
? points 231 b
36 244 Ft
Beszállítói készleten Küldés 9-12 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Aristotle, Adam Smith and Karl Marx Spencer J. Pack / Kemény kötésű
common.buy 50 022 Ft
Story of England by Robert Manning of Brunne, AD 1338 Robert ManningFrederick James Furnivall / Puha kötésű
common.buy 26 108 Ft

Achieving commercial success through innovation is highly desirable, but difficult to achieve in practice. 50% of product development costs are likely to result in a failed product and in some sectors, such as FMCGs, this figure is more like 75%. What is the problem? Typically, out of nine montha s product development cycle, only two weeks are devoted to the generation of ideas and creative design -- the "front end". This is the missing link -- insufficient idea generation and creativity management, or the pre--development phase, can lead to the failure of the product. So, what can you do to avoid product failure? Requirements Capture is the "front end". It is the processs by which the needs, preferences and requirements of individuals and groups significant to product development are researched and identified. Requirements cature defines: aeo Customer, user and market requirements aeo Design requirements aeo Technical requirements The requirements capture model constitutes three phases: aeo Information gathering aeo Information transformation aeo Requirements generation In this book, Margaret Bruce and Rachel Cooper present and explain requirements capture in a step--by--step, practical guide that will enable you to plan and implement the process successfully within your organisation. Whether you produce food products or technically complex products, this book will be an invaluable asset in assisting your product development process.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása