Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Creativity in TV & Cable Managing & Producing

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Creativity in TV & Cable Managing & Producing William G. Covington
Libristo kód: 04912027
Kiadó University Press of America, július 1999
Creativity in Television & Cable Managing & Producing applies the concepts of goal-setting and motiv... Teljes leírás
? points 196 b
30 784 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 11-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Lie of the Land Melissa Leach / Puha kötésű
common.buy 13 747 Ft
Legitimating Television Elana Levine / Puha kötésű
common.buy 22 376 Ft
Analytical Chemistry of Cadmium Jorge Moreda-Pineiro / Kemény kötésű
common.buy 52 392 Ft
Proclaiming the Great Ends of the Church Joseph D. Small / Puha kötésű
common.buy 9 197 Ft
Catholic Social Imagination Joseph M. Palacios / Kemény kötésű
common.buy 46 054 Ft
Other Communions of Jesus John Clifford Henson / Puha kötésű
common.buy 8 473 Ft
Der Assistenzarzt, 1 W. Hirsch / Puha kötésű
common.buy 32 718 Ft
Governing to Win / Puha kötésű
common.buy 22 828 Ft
Die Entstehung des Menschen Pierre Teilhard de Chardin / Puha kötésű
common.buy 4 284 Ft

Creativity in Television & Cable Managing & Producing applies the concepts of goal-setting and motivation used in general business to television and cable management. This is the first book to adapt these practices, which have been used in the general business press for many years, to the specific context of television and cable management. William G. Covington Jr. approaches this subject from a systems theory perspective, analyzing motivation and creativity within television stations. He provides guidelines that allow managers to meet the challenge of bringing together very different units into a cohesive whole. This approach maintains an overall focus, while stimulating creativity within the various units in the system. Built upon the natural goal-setting and motivation responsibilities of all managers, this book brings these concepts into the television and cable managing and producing field for the first time.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása