Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kedves Vásárlóink! Szeretnénk felhívni szíves figyelmüket, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk a mai napon korlátozottan működik: 08.00-10.00 között valamint 12.00-14.00 között. Elérhetnek minket e-mailben is az [email protected] e-mail címen. Megértésüket köszönjük.

Crisis of Food Brands

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Crisis of Food Brands Prof. Martin K. Hingley
Libristo kód: 04621911
Kiadó Taylor & Francis Ltd, június 2009
Food and agribusiness is one of the fastest changing global markets; change that is driven by techno... Teljes leírás
? points 494 b
77 747 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 17-26 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Deleuze: A Guide for the Perplexed Claire Colebrook / Puha kötésű
common.buy 14 890 Ft
Race for Empire Takashi Fujitani / Kemény kötésű
common.buy 41 046 Ft
Parkinson's Disease William J. Weiner / Kemény kötésű
common.buy 26 986 Ft
Essential Communitarian Reader Amitai Etzioni / Puha kötésű
common.buy 23 936 Ft
Globalization and the Welfare State B. Södersten / Kemény kötésű
common.buy 47 761 Ft
Managing Local Governments Emanuele Padovani / Puha kötésű
common.buy 33 339 Ft
Tactical Missile Propulsion G. E. Jensen / Kemény kötésű
common.buy 57 164 Ft

Food and agribusiness is one of the fastest changing global markets; change that is driven by technology, developments in manufacturing and supply, and a growing consumer engagement. The success of the agri-food industry and many of our household brand names will depend on how much you understand about these changes and the extent to which you can deliver secure and competitive products in the face of growing expectations about food safety and quality, as well as changing attitudes about the environment, human diet and nutrition, and animal welfare. "The Crisis of Food Brands" offers perspectives on many key aspects of these changes including the role of business, policy-makers, and the media in communicating with and engaging stakeholders about: relevant and dynamic models of risk and crisis management; the value of innovative and, sometimes controversial, food systems; their buying behaviour and attitudes to movements such as organic and fair trade; and, how and where we source and buy our food now (and in the future). The quality of the original research that underpins this book and the imagination and practicality with which the authors address its applications for the industry is first rate. Anyone with responsibility for marketing food, communicating about the food industry, or engaging with consumers will find this an important source of ideas and inspiration.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Crisis of Food Brands
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 382
EAN 9780566088124
ISBN 0566088126
Libristo kód 04621911
Súly 978
Méretek 183 x 252 x 29
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása