Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Customer IMPACT Agenda

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Customer IMPACT Agenda Phil Winters
Libristo kód: 11617012
Kiadó Philip Winters, augusztus 2014
For a customer strategy to be effective in the acquisition of new customers and the strengthening of... Teljes leírás
? points 80 b
12 504 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Anakondas Lutz Dirksen / Kemény kötésű
common.buy 15 917 Ft
Rozgrzewanie uwagi - wyczerpywanie woli - uleglosc Slawomir Spiewak / Puha kötésű
common.buy 3 665 Ft
Musikantengrüáe Hippacher Musikanten / Audio CD
common.buy 7 047 Ft
Academic posters Larissa D'Angelo / Puha kötésű
common.buy 62 636 Ft
Bedford County Ben Martin / Puha kötésű
common.buy 8 492 Ft
Le Nouvel Océan Benoît Jalaber / Kemény kötésű
common.buy 10 239 Ft
Sporadic Too: Infections Kneel Downe / Puha kötésű
common.buy 6 937 Ft
International Who's Who in Poetry 2017 Europa Publications / Kemény kötésű
common.buy 184 071 Ft
Militant Publics in India A. Valiani / Puha kötésű
common.buy 24 218 Ft
Adverse Effects of Engineered Nanomaterials Bengt Fadeel / Puha kötésű
common.buy 76 599 Ft

For a customer strategy to be effective in the acquisition of new customers and the strengthening of existing relationships, it needs to reach them throughout their entire purchase decision cycle. To achieve this, it's important to understand the entire customer experience long before they may be in touch with your organization. Effectively: seeing your own organization from the viewpoint of your customers. Once you've taken your customer's perspective and considered their preferred touchpoints, you will discover surprising new customer interaction opportunities and business approaches. This also gives you the ability to prioritize and gain more value from your existing initiatives. Phil Winters explains how both BtoC and BtoB organizations can come to understand their customers in the age of customer control, digital communication, social media and big data. You will learn about productive strategies that harmonize modern and traditional touchpoints to not only satisfy but measurably delight customers. The various methods are illustrated through diverse practical examples. In addition, a complete "how to" section, including online workshop material, is included to help readers put the ideas in practice.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Customer IMPACT Agenda
Szerző Phil Winters
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 250
EAN 9780990466703
ISBN 0990466701
Libristo kód 11617012
Súly 513
Méretek 156 x 234 x 16
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása