Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Customer Journey in der Automobilbranche

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Customer Journey in der Automobilbranche Nicole Boehm
Libristo kód: 12826787
Kiadó FGM Fördergeschaft Marketing E.V., január 2016
Im Zusammenhang mit der immens steigenden Auswahl an potenziellen Kommunikationskanälen wird es für... Teljes leírás
? points 49 b
8 458 Ft -9 %
7 640 Ft
Beszállítói készleten Küldés 6-8 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Comunicación mundial Norbert Bolz / Puha kötésű
common.buy 9 021 Ft
Zielerreichung internationaler Verträge Armin Frey / Puha kötésű
common.buy 22 974 Ft
Das Osterhasenfell oder Eine lange Geschichte Friedrich Wolf / Audio CD
common.buy 4 330 Ft
Türk Motifleriyle Mandala Kolektif / Puha kötésű
common.buy 6 434 Ft

Im Zusammenhang mit der immens steigenden Auswahl an potenziellen Kommunikationskanälen wird es für Unternehmen heutzutage immer schwieriger die richtigen Kommunikationskanäle zur Ansprache der Kunden zu wählen. Eine Analyse der Customer Journey und deren Customer Touchpoints erlaubt den Unternehmen die Kunden entlang ihres Kaufentscheidungsprozesses zu begleiten und zu verstehen sowie ihre Präferenzen hinsichtlich der Kommunikationskanäle zu eruieren. Folglich ist das Ziel dieser Arbeit die Customer Journey in der Automobilindustrie zu untersuchen. Es werden - stellvertretend für die Automobilindustrie - die zwei divergenten Marken Mini und Mercedes betrachtet und mithilfe der Markenpersönlichkeit voneinander unterschieden. Für die zugrundeliegende Analyse der Customer Journey in der Automobilindustrie wird eine qualitative Studie durchgeführt. In dieser kommen qualitative Interviews in Kombination mit einer visuellen Technik zum Einsatz. Die mithilfe der Auswertung erschlossenen Unterschiede und Gemeinsamkeiten der jeweiligen Customer Journey werden schlussendlich dargelegt und erklärt.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Customer Journey in der Automobilbranche
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 60
EAN 9783945496084
ISBN 394549608X
Libristo kód 12826787
Súly 103
Méretek 149 x 211 x 10
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása