Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Customer Relationship Management (CRM). UEberblick uber ein neues Paradigma des Marketings

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Customer Relationship Management (CRM). UEberblick uber ein neues Paradigma des Marketings Christopher Holfeld
Libristo kód: 09213945
Kiadó Grin Publishing, február 2015
Studienarbeit aus dem Jahr 2014 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Mark... Teljes leírás
? points 91 b
14 656 Ft -2 %
14 357 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Blade Children Meek / Kemény kötésű
common.buy 13 526 Ft
"Come Love With Me" Gabriel Quicke / Puha kötésű
common.buy 6 901 Ft
Dialectic Roy Bhaskar / Kemény kötésű
common.buy 79 116 Ft
Duden Ubungsbucher Anja Steinhauer / Puha kötésű
common.buy 4 057 Ft
History of Social Psychology Gustav Jahoda / Kemény kötésű
common.buy 52 699 Ft

Studienarbeit aus dem Jahr 2014 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 1,3, Johann Wolfgang Goethe-Universität Frankfurt am Main (Abteilung Marketing, Insb. Dienstleistungsmarketing Fachbereich Wirtschaftswissenschaften), Veranstaltung: Grundlagen der empirischen Kundendatenanalyse - Fundamentals of Empirical Analysis of Customer Data, Sprache: Deutsch, Abstract: Im Rahmen dieser Seminararbeit zu Empirischer Kundendatenanalyse wird nun ein Lite-raturüberblick zum Customer Relationship Managements gegeben. Der Begriff CRM findet sich in der Literatur in den Fachbereichen Marketing, Wirtschaftsinformatik, Unternehmensführung und -organisation. Diese Tatsache unterstreicht die Ambivalenz des CRM und seiner Einsatzbereiche. (Hundertmark 2013, S. 79)§§Dieser Überblick soll interessierten Lesern einen ersten Einstieg in das Customer Relationship Management geben. Daraus ergibt sich der Aufbau dieser Arbeit: Zunächst werden die Grundlagen des CRM, wie Entwicklung und Abgrenzung, Definition, Wirkungskette und Ziele beschrieben. Im nächsten Abschnitt werden das System und die einzelnen Kom-ponenten mit den dazugehörigen Prozessen aufgezeigt. Schließlich werden noch rechtlichen Rahmenbedingungen für CRM geschildert.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Customer Relationship Management (CRM). UEberblick uber ein neues Paradigma des Marketings
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 24
EAN 9783656890263
ISBN 3656890269
Libristo kód 09213945
Súly 45
Méretek 148 x 210 x 2
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása