Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Customer Relationship Strength in Relationship Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Customer Relationship Strength in Relationship Marketing Guicheng Shi
Libristo kód: 06828933
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2008
Customer relationship strength and its antecedents and consequences were studied in the context of p... Teljes leírás
? points 171 b
28 282 Ft -5 %
26 867 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Dicke Kinder haben's schwer Christina Schmid / Puha kötésű
common.buy 23 375 Ft
Argumentar Ma. Regina González Díaz / Puha kötésű
common.buy 25 906 Ft
Das Entscheidungsverhalten aggressiver Kinder Kathrin Wilk / Puha kötésű
common.buy 23 375 Ft
American Territorial Development Howard Walter Caldwell / Puha kötésű
common.buy 9 149 Ft
Bear-y Tale Anthony Browne / Puha kötésű
common.buy 3 724 Ft
Century of Protests Arupjyoti Saikia / Kemény kötésű
common.buy 92 155 Ft
Collages Sharon Levine Yedwab / Puha kötésű
common.buy 6 668 Ft
Bishops and Covenanters Ann Shukman / Puha kötésű
common.buy 11 604 Ft

Customer relationship strength and its antecedents and consequences were studied in the context of policyholder and agent relationships in the life insurance industry in China. A three-dimension measurement model for customer relationship strength was proposed involving affective strength, cognitive strength and conative strength. A measurement scale for customer relationship strength was developed and validated based on 207 matched questionnaires (insurance agents and their clients) from a major Chinese insurance company. Empirical results indicated acceptable levels of reliability, unidimensionality, convergent validity and discriminant validity for the measures. Results from structural equation modeling suggest that a customer s perceptions of relationship value, termination cost, salesperson likeability, personal selling behavior, and the customer s innovativeness and complaint propensity are significantly correlated with customer relationship strength. The empirical findings further show that customer relationship strength significantly influences sales effectiveness and relationship profitability.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Customer Relationship Strength in Relationship Marketing
Szerző Guicheng Shi
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 164
EAN 9783639210019
Libristo kód 06828933
Súly 260
Méretek 153 x 218 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása