Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Customer Value-Based Model

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Customer Value-Based Model Gerald Boss
Libristo kód: 05283762
Kiadó Grin Publishing, március 2013
Master's Thesis from the year 2005 in the subject Economics - Finance, grade: 95% von 100% , HAN Uni... Teljes leírás
? points 110 b
17 700 Ft -2 %
17 339 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Chemiker-Kalender Hans Ulrich von Vogel / Puha kötésű
common.buy 26 299 Ft
Everybody's Lonesome A True Fairy Story Clara E. (Clara Elizabeth) Laughlin / Puha kötésű
common.buy 9 759 Ft
Schumann, Robert - Werke für Klaviertrio Robert Schumann / Kotta
common.buy 30 443 Ft
Trading Catalysts Robert I. Webb / Puha kötésű
common.buy 25 214 Ft
Bell's Cathedrals Joseph E. Bygate / Puha kötésű
common.buy 12 035 Ft
Women's Work Jennie Batchelor / Puha kötésű
common.buy 13 607 Ft
Chaoskater - Glucklich ist das Haus mit mindestens einer Katze Isabella Renitente / Puha kötésű
common.buy 12 979 Ft
Advanced Hardware Design for Error Correcting Codes, 1 Cyrille Chavet / Kemény kötésű
common.buy 47 656 Ft
Foundations Of Botany (1901) Young Bergen Joseph / Puha kötésű
common.buy 21 181 Ft
Steuerpolitik und Gesellschaft. Rosemarie Siegert / Puha kötésű
common.buy 49 414 Ft
Parallel Problem Solving from Nature -- PPSN XIII, 1 Thomas Bartz-Beielstein / Puha kötésű
common.buy 47 656 Ft
Modern Bestiary - Ars Poetastrica Alessandro Gallenzi / Kemény kötésű
common.buy 4 159 Ft

Master's Thesis from the year 2005 in the subject Economics - Finance, grade: 95% von 100% , HAN University of Applied Sciences (Arnhem Business School), course: VWL - Finanzwissenschaft, Marketing, language: English, comment: Die Note 95% wurde erstmalig von der Hochschule für eine Masterarbeit vergeben. "You are damn smart" lautete das Abschlusskommentar der Kommission. Die beiden Autoren aus Österreich und Deutschland erhielten ein Stipendium für den Master of International Business. , abstract: The master thesis presents the derivation of the Customer Value-Based Model (CVM) which stands for a new approach for a solid corporate valuation. The CVM is a comprehensive tool for supporting strategic decision making processes and corporate valuation. It synthesizes a holistic view which takes strategic and operational management levels into consideration and establishes a financing-marketing interface. It connects the value of the customer base as a main focus of marketing activities with the corporate value as measurement of the financial success of the company. A further advantage is that the success of marketing activities can also be viewed from the shareholder value perspective. Hence, the model helps to estimate the commitment of marketing to the total performance of the company.The CVM is applied by a Volvo car retailer in the Netherlands. The car retail business is basically distinguishing between customer services which indicate that the customer should be the most risky asset for a company. Four subsidiaries belong to the Dutch car dealer which are analyzed within this master thesis and valuated by the CVM.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Customer Value-Based Model
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 44
EAN 9783656380580
ISBN 3656380589
Libristo kód 05283762
Súly 68
Méretek 148 x 210 x 4
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása