Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Redaktionelle Gewinnspiel ALS Textsorte Im Spannungsfeld Zwischen Massenmedien Und Markenkommunikation

Nyelv NémetNémet
Könyv Kemény kötésű
Könyv Redaktionelle Gewinnspiel ALS Textsorte Im Spannungsfeld Zwischen Massenmedien Und Markenkommunikation Annika Neumann
Libristo kód: 12622885
Das redaktionelle Gewinnspiel ist eine massenmediale Mischtextsorte. Die inhaltliche und textliche G... Teljes leírás
? points 189 b
29 705 Ft
Beszállítói készleten Küldés 12-14 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Table in the Wilderness Thom Rock / Kemény kötésű
common.buy 14 184 Ft
Gods and Angels David Park / Puha kötésű
common.buy 4 455 Ft
Anatomofisiologíaypatologíabásicas Lourdes Vidal Larragoitia / Puha kötésű
common.buy 15 129 Ft
Wenig Verlangt Die Natur Simone Kroschel / Puha kötésű
common.buy 30 031 Ft
Costas del Azahar, Dorada y Brava Royal Cruising Club Pilotage Foundation / Puha kötésű
common.buy 28 936 Ft
Geography, 2nd Grade Anne Flounders / Puha kötésű
common.buy 2 903 Ft
A Sister's Curse: A Pride and Prejudice Variation Jayne Bamber / Puha kötésű
common.buy 5 806 Ft

Das redaktionelle Gewinnspiel ist eine massenmediale Mischtextsorte. Die inhaltliche und textliche Gestaltung wird von zwei Textproduzenten bestimmt: einer Redaktion und einem Wirtschaftsunternehmen. Erstere ist an einer hohen Leserbindung und einem guten Service für den Leser interessiert, die Wirtschaftsunternehmen wiederum möchten die Werbebotschaften ihrer Produkte in den Medien platzieren. Diese Arbeit liefert eine umfassende Untersuchung des redaktionellen Gewinnspiels und eine Erklärung des Entstehungsprozesses und Wesens dieser Textsorte. Im Rahmen einer systemtheoretisch orientierten textlinguistischen Analyse wird das redaktionelle Gewinnspiel in strukturellen Kopplungsprozessen zwischen den Systemen «Wirtschaft» und «Medien» verortet.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Redaktionelle Gewinnspiel ALS Textsorte Im Spannungsfeld Zwischen Massenmedien Und Markenkommunikation
Szerző Annika Neumann
Nyelv Német
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 248
EAN 9783631620052
ISBN 3631620055
Libristo kód 12622885
Súly 438
Méretek 153 x 216 x 17
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása