Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Decoding the Irrational Consumer

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Decoding the Irrational Consumer Darren Bridger
Libristo kód: 09233735
Kiadó Kogan Page Ltd, augusztus 2015
Marketers increasingly understand that consumer decisions are often irrational, emotional and subcon... Teljes leírás
? points 129 b
20 272 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Decoding the New Consumer Mind Kit Yarrow / Kemény kötésű
common.buy 8 679 Ft
Selected Poetry and Prose of Edmond Holmes John Howlett / Kemény kötésű
common.buy 51 845 Ft
Eldorado Margaret Wentzel Lipthay / Puha kötésű
common.buy 6 841 Ft
VENDAJES EN CIENCIAS DE LA SALUD-2 EDICión HERRERO GALLEGO / Puha kötésű
common.buy 13 652 Ft
Endearing Pain Colleen Peters / Puha kötésű
common.buy 6 700 Ft

Marketers increasingly understand that consumer decisions are often irrational, emotional and subconscious. A new generation of research tools, including behavioral economics, eye-tracking, implicit response measures, and facial coding can measure and illuminate these irrational drives. However, whilst there are many books on this subject, none cover all these techniques and the key theories in a way that helps marketers become neuroliterate. Decoding the Irrational Consumer will equip marketers and researchers with an understanding of each neuromarketing tool, its relative strengths and weaknesses, and how to use it to generate consumer insights. Decoding the Irrational Consumer demonstrates how to interpret data and turn it into actionable insights. It explains the pros and cons of each data-source, and when to use them. Finally, it explains when and how data from different sources can be combined. By reading this book, practitioners will have all the key conceptual and theoretical tools to take control of understanding subconscious responses. From briefing the data-processing people, to conferring with neuroscientists and technicians, they will be in the best position to glean practical insights from the data. About the series: The Marketing Science series makes difficult topics accessible to marketing students and practitioners by grounding them in business reality. Each book is written by an expert in the field and includes case studies and illustrations so marketers can gain confidence in applying the tools and techniques and to commission external research.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Decoding the Irrational Consumer
Szerző Darren Bridger
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 224
EAN 9780749473846
ISBN 0749473843
Libristo kód 09233735
Súly 350
Méretek 234 x 158 x 15
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása