Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Definition of the Relevant Market

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Definition of the Relevant Market Hila Nevo
Libristo kód: 04843426
Kiadó Intersentia Ltd, november 2014
Market definition plays a critical role in EC competition law, as the first step of any investigatio... Teljes leírás
? points 210 b hamarosan hamarosan
32 874 Ft
Utánnyomás Megjelenés ismeretlen Megjelenés ismeretlen

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Handbook of Agricultural Economics Bruce L. Gardner / Kemény kötésű
common.buy 86 693 Ft
Wie beim ersten Mal, 1 Blu-ray Matt Maddox / Blu-ray
common.buy 5 239 Ft
South Pacific Bill Manhire / Kemény kötésű
common.buy 9 433 Ft
Shaping of Modern French Poetry Roger Little / Puha kötésű
common.buy 8 443 Ft
Distance Makes the Heart Grow Sick Cristy Road / Kemény kötésű
common.buy 6 309 Ft
Microcrafts McGuire Margaret / Kemény kötésű
common.buy 5 635 Ft
Negotiating Caribbean Freedom Michaeline A. Crichlow / Puha kötésű
common.buy 26 751 Ft
Passing Over Easter Shoshanah Feher / Puha kötésű
common.buy 29 594 Ft
Church of Notre-Dame in Montreal Franklin Toker / Puha kötésű
common.buy 17 042 Ft
Woman's Education Jill Ker Conway / Puha kötésű
common.buy 5 947 Ft

Market definition plays a critical role in EC competition law, as the first step of any investigation into the nature of competition in a given industry. While not an end in itself, the definition of the relevant market serves to identify those products and areas which effectively restrain the behaviour of the firms of interest, so that those firms could not act independently within the market. However, the main challenge in this process is to outline, which products should be included in the market, and which should be left outside its bounds. Whereas traditional market definitions highlighted product characteristics, functionality and intended use as key provisions, modern competition-law inquiries attempt to reformulate the market delineation exercise in more economic terms. This book strives for a greater harmony between law and economics in defining antitrust markets. To that end, it brings together a wide array of quantitative tests routinely utilised by European competition authorities, such as price correlation analysis or the analysis of trade flows, together with more sophisticated quantitative measures such as merger simulation models or critical loss analysis. Taken together, this book proffers a comprehensive and protracted account of economic and empirical methods dominating the antitrust discourse to date, which carry the potential to revolutionise the quality of antitrust enforcement, its transparency, predictability and the accuracy of its results.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Definition of the Relevant Market
Szerző Hila Nevo
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 292
EAN 9781780681375
ISBN 1780681372
Libristo kód 04843426
Súly 470
Méretek 240 x 161 x 17
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása