Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Effekt von Massenmedien auf das Wahlverhalten

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Effekt von Massenmedien auf das Wahlverhalten Lorenz Walthert
Libristo kód: 02251725
Kiadó Grin Publishing, november 2013
Studienarbeit aus dem Jahr 2013 im Fachbereich VWL - Sonstiges, Note: 5.5, Universität St. Gallen, S... Teljes leírás
? points 99 b
15 785 Ft -1 %
15 470 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Brain New Scientist / Kemény kötésű
common.buy 11 296 Ft
Blackout Connie Willis / Puha kötésű
common.buy 6 088 Ft
China's Retreat from Equality Carl Riskin / Kemény kötésű
common.buy 100 676 Ft
Breaking of the Day Michael Heffernan / Puha kötésű
common.buy 4 611 Ft
Dark Side of Family Communication Lorren N Olson / Puha kötésű
common.buy 11 974 Ft
Chapters From Childhood Juliet M. Soskice / Puha kötésű
common.buy 4 631 Ft
Einfluss der Kommunikation auf das Wohlbefinden des Menschen Marco Bernal y Pa / Puha kötésű
common.buy 16 741 Ft

Studienarbeit aus dem Jahr 2013 im Fachbereich VWL - Sonstiges, Note: 5.5, Universität St. Gallen, Sprache: Deutsch, Anmerkungen: Note entspricht 1,5 nach dtsch. Notensystem , Abstract: Diese Arbeit befasst sich mit dem Effekt der beiden Massenmedien Tagespresse und Fernsehen auf das Wahlverhalten, differenziert nach Wahlentscheid und Wahlbeteiligung. Zuerst wird auf Medieneffekte von neutraler Berichterstattung eingegangen, wobei Lesen von Tageszeitungen und Konsum von politischen Fernsehinhalten eine höhere Wahlbeteiligung zur Folge hat. Medieneffekte von tendenziöser Berichterstattung werden vor dem Hintergrund von inneren und äusseren Kontexten untersucht. Bedeutend hier ist vor allem der Effekt auf den Wahlentscheid, der durch demokratische Strukturen, einem funktionierenden Medienmarkt und starken vorhandenen Einstellungen gedämpft wird, durch höhere Aufmerksamkeit und eine grössere Konsumintensität hingegen zunimmt.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Effekt von Massenmedien auf das Wahlverhalten
Szerző Lorenz Walthert
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 32
EAN 9783656530688
ISBN 3656530688
Libristo kód 02251725
Súly 54
Méretek 148 x 210 x 2
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása