Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Werbefilm im Internet

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Werbefilm im Internet Lukas Liske
Libristo kód: 06831398
Kiadó VDM Verlag, március 2010
Der Werbefilm steht im Internet vor neuen Herausforderungen: Verbraucher produzieren und veröffentli... Teljes leírás
? points 165 b
25 857 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Essentials of Offshore Structures A.S.J. Swamidas / Kemény kötésű
common.buy 87 652 Ft
American Insects Ross H. Arnett / Puha kötésű
common.buy 83 322 Ft
Karmic Relationships Rudolf Steiner / Puha kötésű
common.buy 7 514 Ft
Opalescent Sarah Elle Emm / Puha kötésű
common.buy 7 705 Ft
Red Star Dennis Ford / Puha kötésű
common.buy 8 252 Ft
Unexpected Vaction of George Thring Alastair Puddick / Puha kötésű
common.buy 8 930 Ft
Outdoors Inside Out Tom Hubbard / Puha kötésű
common.buy 4 520 Ft
Der Honig Katalin K rösi / Puha kötésű
common.buy 26 816 Ft
Diplomatic Deceptions Helena P. Evans / Puha kötésű
common.buy 21 231 Ft
UEberschuldung privater Haushalte Manuela Krämer / Puha kötésű
common.buy 26 410 Ft
CRC Handbook of Ion Exchange Resins, Volume VI Johann Korkisch / Kemény kötésű
common.buy 272 494 Ft
Virtual Music William Duckworth / Kemény kötésű
common.buy 77 576 Ft
Law of Highways Hugh Barclay / Kemény kötésű
common.buy 15 003 Ft

Der Werbefilm steht im Internet vor neuen Herausforderungen: Verbraucher produzieren und veröffentlichen Inhalte selbst, Sehgewohnheiten haben sich in kurzer Zeit stark verändert ein vernetztes Kollektiv bestimmt, was rezipiert wird und wie darüber zu urteilen ist. In diesem Umfeld demokratisierter Sendezeit stellen sich neue Fragen für den Film als Träger einer Werbebotschaft. Wie verbreiten sich "soziale Epidemien" im Netz? Welche Implikationen hat das für die Werbewirkung? Und wie kann der Ansteckungsgrad einer Botschaft gesteigert werden? Die vorliegende Arbeit untersucht die Erfolgsfaktoren für Werbefilme im Internet anhand theoretischer Grundlagen der Memetik und einer Stichprobenanalyse sog. "Virals. Das Ergebnis ist ein neues, erweitertes Kategoriensystem für Werbefilmformate und eine Aufstellung viraler Techniken oder "memetischer Trigger".

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Werbefilm im Internet
Szerző Lukas Liske
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 148
EAN 9783639237092
ISBN 3639237099
Libristo kód 06831398
Kiadó VDM Verlag
Súly 227
Méretek 152 x 229 x 9
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása