Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kedves Vásárlóink! Szeretnénk felhívni szíves figyelmüket, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk a mai napon korlátozottan működik: 08.00-10.00 között valamint 12.00-14.00 között. Elérhetnek minket e-mailben is az [email protected] e-mail címen. Megértésüket köszönjük.

Designing the Brand Identity in Retail Spaces

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Designing the Brand Identity in Retail Spaces Martin M
Libristo kód: 05135110
Kiadó Bloomsbury Publishing, április 2015
Without design, the "brand identity" is just a name, sometimes paired with a statement that enumerat... Teljes leírás
? points 291 b
45 762 Ft
Beszállítói készleten Küldés 9-12 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Logo Modernism Jens Müller / Kemény kötésű
common.buy 20 976 Ft
American Bomber Crewman 1941-45 Gregory Fremont-Barnes / Puha kötésű
common.buy 7 551 Ft
"The Caddo Nation" Timothy K. Perttula / Puha kötésű
common.buy 14 910 Ft
Cold War Social Science M. Solovey / Kemény kötésű
common.buy 24 218 Ft
Steering from the Centre / Puha kötésű
common.buy 16 652 Ft
Balance of payments statistics yearbook 2013 International Monetary Fund / Puha kötésű
common.buy 76 992 Ft
Legalizing Gay Marriage Michael Mello / Puha kötésű
common.buy 14 200 Ft
Psychoanalysis of Science Yehoyakim Stein / Kemény kötésű
common.buy 47 368 Ft
Aristotle on Knowledge of Nature and Modern Skepticism Nathan R. Colaner / Kemény kötésű
common.buy 58 120 Ft
Courtroom to Revolutionary Stage Henning Grunwald / Kemény kötésű
common.buy 75 578 Ft
La Croisade Des Albigeois Georges Bernage / Kemény kötésű
common.buy 5 960 Ft
Teaching Shakespeare and Early Modern Dramatists Andrew Hiscock / Kemény kötésű
common.buy 47 761 Ft

Without design, the "brand identity" is just a name, sometimes paired with a statement that enumerates the values of the company. It is two-dimensional when written down or printed. The task for the retail designer is to turn that name or statement into a three-dimensional environment in which consumers may interact with the brand's product or services. Designing the Brand Identity in Retail Spaces is a casebook that shows and tells how architects and store designers have tackled that challenge. With nearly 300 examples from 48 renowned brands from around the world, this book examines every stage of a brand's "lifetime," from inception to show room. Cases run the retail gamut, including restaurants, department stores, and luxury brands. Each case is paired with analysis and interviews with brand managers and designers, guiding the reader through the entire design process. Easy to read and replete with stunning illustrations, this is the perfect primer for students and young professionals creating brand identities in their retail design.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Designing the Brand Identity in Retail Spaces
Szerző Martin M
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 304
EAN 9781628923919
ISBN 1628923911
Libristo kód 05135110
Súly 798
Méretek 236 x 193 x 17
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása